Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
candalisa schreef:Als alles mee zit ga ik in september naar de Nk met mijn jaarling. Moet ook nog een hoop leren maar effe nog lesje meepakken en dan zien wel wel wordt voor mij ook de eerste keer showen!!
[ [url=m/ihopvC.jpg]Afbeelding[/url] ]
belletjhee schreef:[ [url=m/ldoY9z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga morgen voor het eerst de halter doen met mijn jaarling! Ik oefen bijna iedere dag met hem, niet te lang. 5 min ongeveer. Even vierkant zetten en weer terug de wei op. Dit wissel ik af met stukjes mee draven.ik vind het super leuk om met hem bezig te Zijn, maar onthou dat het nog puppies zijn waarmee je niet te lang bezig moet zijn.
Gimme_Spurs schreef:belletjhee schreef:[ [url=m/ldoY9z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga morgen voor het eerst de halter doen met mijn jaarling! Ik oefen bijna iedere dag met hem, niet te lang. 5 min ongeveer. Even vierkant zetten en weer terug de wei op. Dit wissel ik af met stukjes mee draven.ik vind het super leuk om met hem bezig te Zijn, maar onthou dat het nog puppies zijn waarmee je niet te lang bezig moet zijn.
Ik zit het programma van de DL show eens te bekijken, maar je hebt mazzel dat je een paint hebt! De APHA schrijft veel meer onderdelen uit. Ik zie bij de AQHA helemaal geen halter voor jonkies bijvoorbeeld. Aan welk onderdeel zou ik dan mee moeten doen? Je zou toch ook niet zomaar in de amateur halter kunnen starten met een jaarling?