Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weet trouwens iemand of er (vaak) een afsprong in het water zit voor de L paarden/M pony's? huckellover schreef:Ik ga voor mijn debuut in de M-pony's. Helaas maar 2 wedstrijden in het L dit jaar kunnen rijden terwijl er 6 gepland stondenWeet trouwens iemand of er (vaak) een afsprong in het water zit voor de L paarden/M pony's?
huckellover schreef:Ik ga voor mijn debuut in de M-pony's. Helaas maar 2 wedstrijden in het L dit jaar kunnen rijden terwijl er 6 gepland stondenWeet trouwens iemand of er (vaak) een afsprong in het water zit voor de L paarden/M pony's?
jesss_amigo schreef:huckellover schreef:Ik ga voor mijn debuut in de M-pony's. Helaas maar 2 wedstrijden in het L dit jaar kunnen rijden terwijl er 6 gepland stondenWeet trouwens iemand of er (vaak) een afsprong in het water zit voor de L paarden/M pony's?
Er ligt wel een afsprong, maar deze komt niet direct in het water terecht. Zit ong 2/3 meter tussen. (bij een normale waterstand)
Nu maar wel hopen dat de regen niet voor een hele grote waterbak zorgt
....... nicootjuh schreef:Heerjansdam ben ik inderdaad nog nooit geweest.
Wel super fijn Margreet voor de foto geeft al een beetje een indruk en maakt dat ik er nog meer zin in heb![]()
Hopen dat het wel doorgaat anders heeft het M paardje wel heel veel vrij dit jaar ( hebben alleen oudkarspel gereden door een blessure van vorig jaar die lang duurde en Leidschendam gecanceld en we mogen als Nederlanders niet in Mersplas starten.......
Toen het in Limburg al helemaal blank stond was het hier gewoon droog
En door die droogte neemt de grond snel en veel water op. Tenzij het echt de hele week regent natuurlijk. En het dijkgatbos bestaat veelal uit zand grond
(de cross ten minste)
!