Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dressuur reed ik verkeerd
maar toch nog 196,5. Springen 2 balkjes, ligt hem meer aan mij dan aan het paard.. Cross was spannend, hindernis 1 al veel zien weigeren dus ik was erg gebrand op die eerste sprong. En natuurlijk spannend omdat ik bang was dat hij weer in the middle of nowhere zou stoppen/omdraaien/steigeren. Dit deed ie dus ook, op het lange stuk richting hindernis 9. Daarom een volte gereden en en opnieuw aangereden, vanaf daar weer fijn verder gereden en gepoogd wat verloren tijd in te halen. Dit wilde hij goed en verder ook helemaal foutloos uitgereden
Dit werd ook omgeroepen toen ik over de finish kwam dus ik was best tevreden!
met 1 balk er af. Cross ging ik voor hindernis 1 en dat is ook gelukt. Hij ging heel fijn van start en t/m 5 foutloos, waarom ik op 6 een stop had weet ik nog steeds niet maar daarna was hij van slag
hij snapt niet dat hij langs mensen kan en dat er ook vrij "krappe" bochten in een cross kunnen zitten. Nog over hindernis 7 gekomen maar op 8 was het over met de pret. Ik had geen gas en geen stuur meer en het enige wat hij dan nog wil doen is stilstaan of omkeren. Goede oefening geweest om verder te rijden zonder iets te springen want dat lukt niet meer als hij eenmaal in die modus zit.
kimberley23 schreef:Welk nummer was je IrisDH? Wel balen over het jureren...
Hahaha Nitro, tsja dat kan gebeuren!
[ [url=m/oyewSm.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XO8yUB.png]Afbeelding[/url] ]
Het zijn even screenshots maar op mijn website of de linkjes die ik eerder gepost heb zijn ze ook te vinden
Vibabu, welk nummer was jij? Was het bij de rietkraag die ie niet meer verder wilde?