Parcour ging wel, pony was nou niet bepaald aan het opletten dus moest er aardig aan rijden.
Cross hebben we het maar niet over. Pony lief heeft nogal eens de neiging 180 graden de andere kant op te rennen dus ik lag er voor hindernis 2 al af

Tweede pinksterdag voor de oefencross. Dan hebben we de tijd en als ie het dan flikt krijgt ie gewoon op z'n flikker. Stom gedoe. Heb een paaltje staan mishandelen daar
was echt pissed off. Niet eens op het dier hoor. Meer op mezelf, ik weet dat ie dat doet en dan nog d'r naast belanden. Grrrr.

wel lage stijlpunten onderweg helaas.. Iets te laag voor ons doen en geen opmerking erbij staan..
Vanaf het heksenoog naar de rietbak er rechtsachter werd ze zoo sterk!! Zo, dat was ff een poos geleden, dat ze er finaal langstrok, ik kon er niet meer aan rijden.. Daarna de grote haag wel ruig gesprongen en toen bij die simpele opsprong vloog ze ervoor naar links, ik naar rechts, probeerde me nog te houden, maar ging toch niet meer
Eindelijk mijn eerste cross van het seizoen kunnen rijden
Helaas niet zoals gepland maar dan hebben we weer wat om aan te werken voor de volgende cross