In de B. Het is een prachtig parcours! Nu nog mooi weer en dan is het compleet Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sharonvd schreef:Ik ben er rond 9 u Al. Moet om 10 voor 10 dressuuren! Kan ik je wel voorlezen! Of m'n groom.
Welke ring start je?
(moet ie toch maar eens gaan oefenen) kikkerdril4 schreef:Sharonvd schreef:Ik ben er rond 9 u Al. Moet om 10 voor 10 dressuuren! Kan ik je wel voorlezen! Of m'n groom.
Welke ring start je?
ik start in ring 2 om 9.05 en ben nummer 28, zou erg fijn zijn. Ken m ook wel redelijk uit mijn hoofd maar voorlezer is toch wel erg fijn en mijn vader kan het helaas niet echt(moet ie toch maar eens gaan oefenen)
Nizoni4 schreef:Sharonvd schreef:Ik heb voor de verandering de finish gezien!(ipv tot de waterbak)
Voor de eerste keer helemaal de cross rondgekomen! Ook nog eens foutloos!
Uiteindelijk ook nog eens 3e geworden![]()
Mijn dag kan niet meer stuk
Reed je in de B? Volgens mij heb ik je gezien
. Maar over het geheel heel tevreden, er stond voor het M echt een hele zware cross. Geen winstpunt dus, maar dat hadden we ook niet vewacht hier.
ik word niet snel boos maar ben geloof ik niet zo aardig geweest tegen een aantal mensen
heb uiteindelijk de emmer maar op zijn kop gezet. 
marshmellow schreef:Die van mij vond alles eng..
Hindernis 2 kwam ik eerst bijna niet bij in de buurt omdat op het laatste moment een kind de bosjes uit gerend kwam waar hij zich helemaal kapot van schrok..
Gelukkig kreeg ik hem er toch nog over en hebben we verder alles super kunnen springen tot de waterbak
Kreeg hem er echt gewoon niet door.. Eerst lief geprobeerd, toen minder lief, toen nog een poging gedaan om achter de gene die na mij startte aan te rijden maar ook daar trapte hij niet in..
Mocht gelukkig van de hindernisjury de waterbak overslaan en de laatste paar hindernissen nog wel springen, en dat ging weer zonder problemen.
Maar voor onze eerste cross ben ik best tevreden! Ik wist van te voren al een beetje dat het water nog wel een probleempje kon worden.. Maar we blijven gewoon verder oefenen!
@Sharonvd
Gefeliciteerd!
Ik heb je nog gezien, ik was nr 44, je hebt me ingehaald bij de waterbak
normaal eindigt het parcours voor mij daar
mijn man vond het wel heel leuk dat er applaus was toen hij over de finish kwam. Dat hadden ze leuk gedaan zo konden veel mensen kijken.

Ben na het secretariaat gestapt. Ze hadden een blaadje schuin onder het orginele blaadje met de tijden opgehangen dat de tijd aangepast was, maar ze hadden de orginele tijd niet even doorgestreept, dat heb ik dus niet gezien..
SusanH schreef:Wij hebben voor het eerst stiften met scherpe punten gebruikt. Harde grond, maar doordat het bovenlaagje snel loskwam erg glad idd zeker icm het gras.