sorry maar wel een zeer vroeg besluit om het nu al af te lassen of ben ik de enigste die dat vind... het is pas volgend weekend.. ik zou het nog een weekje aankijken eerlijk gezegt maja wie ben ik heeel erg jammer
We besluiten juist zo vroeg omdat het in het bos nu al onbegaanbaar is. Daar zijn ze bezig met bomen kappen en komen de vrachtwagens en trekkers al een halve meter door de modder. Ze zijn daar ook in ieder geval nog een week mee bezig, dus het zal alleen maar slechter worden ipv beter. Uitwijken lukt niet, de mais is dit jaar heel laat door een warme zomer en weinig regen. Het is niet rijp, dus het kan er niet af. In de omgeving van de manege is geen weiland, dus we zijn afhankelijk van maisland. Helaas zit dat ons tegen dit jaar. Zo is er daarom ook geen mogelijkheid om uit te wijken in het bos. Gezien de autoweg aan de ene kant, en de mais aan de andere kant.
We zouden het echt niet aflasten als er ook maar enig zicht op was dat het beter zou zijn. Maar de mais gaat pas 15 okt eraf. Daarnaast kunnen er in het bos geen hulpdiensten komen, mocht er iemand lelijk ten val komen. En wie wil dat als organisatie op zijn geweten hebben? Niemand toch
Shauniraquel
Geplaatst: 23-09-15 07:34
Zo balen! Ik had mij ook afgeschreven omdat Bussloo ook afgelast was..