arno8 schreef:Ik doe niet aan endurance, maar dat maakt denk ik niet dat ik noet mee kan denken:
Speciale prijzen:
Misschien een less is more prijs: voor degene met het mijste aan optoming (bijvoorbeeld halsring).
Of een originaliteitsprijs voor degene met de origineelste look.
Wat ik niet zou willen:
Is per persoon verschillend, maar zelf zou ik bijvoorbeeld niks hebben aan bandages, peesbeschermers, hoefijzerstiften, paardenshampoo of andere dingen die ik niet gebruik, terwijl anderen daar misschien wel blij mee zijn, dus dan zouden mensen misschien moeten kunnen kiezen uit een pool van prijzen, waarbij de eerste als eerste mah kiezen.
Wat ik wel zou willen:
Heb weleens gehoord van een zakmes waar ook onder meer een hoevenkrabber en een hoefmes uit klapt, dat lijkt me handig bij endurance.
Misschien een gratis check voor je trailer?
Een safety clip, zo'n touw waar je je paard aan vast kunt zetten en als hij dan gaat hangen schuift het touw met een door jou bepaalde weerstand mee.
Workshops in van alles: touwhalsters maken, paardenmassage, natural horsemanship etc.
Hoop dat je er wat aan hebt!
het is een wedstrijd wat gaat om afstand en de snelheid waarbij naar de hartslag word gekeken en de algehele gesteldheid, niet om wie er het mooiste uit ziet of het origineelste ......... dus je antwoorden snap ik niet helemaal.