Ik heb expres niet zoveel foto's van jouw serie eruitgehaald zodat je ze allemaal hebt haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb expres niet zoveel foto's van jouw serie eruitgehaald zodat je ze allemaal hebt haha
Handig is, als je geen groom hebt, om een spons aan je zadel te hangen. Die kan je dan in de waterbakken dopen en je paard mee koelen. Of zo'n voerschep om hangen om water mee te scheppen, heb ik ook wel gezien maar lijkt mij niet zo lekker zitten. Eenmaal terug bij de finish moet je binnen 10 minuten je paard aanbieden voor de hartslag, je roept als je binnenkomt even of je gelijk wil aanbieden en zo niet moet je daarna op het moment dat je dat wel wil, luid duidelijk maken dat je wil aanbieden, schreeuw er ook je startnummer even bij. Een half uur na je finish nakeuren en dan naar huis of tot de prijsuitreiking wachten 
jameyskatje schreef:mellamoshan schreef:Chouchou, ik kan wel je foto's bekijken maar om de een of andere reden niet reageren erop. Heel gek. Maar leuke foto's, mezelf ook gespot en getagt; thx jameyskatje!
Misschien moet je haar toevoegen als vriend?
bedankt voor de foto,
met m'n ogen dicht
haha
Ondanks de ogen dicht lijk je toch echt te genieten haha, is helaas de enige foto volgens mij die ik heb van jou zonder dat je in een ander paard verstopt zit
had je niet herkent maar nu dus wel.
en het was zeker genieten
Mijn arme vent kon dat natuurlijk niet weerstaan waardoor ik hem uiteindelijk maar in de trailer heb gezet en zij ernaast stond.