Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, ik werd bij Ermelo ook gewaarschuwd dat Kane een beetje stijf liep, ook zo van de trailer na een lange rit. Daarom vanmorgen voor de keuring even flink gestapt en wat rondjes gedraafd, heeft geholpen!
), lang stappen zorgde voor een zeer relaxt paard, maar net voor de finish kwamen er nog een paar klasse 3'ers voorbij waardoor hij weer een beetje druk werd. Toch risico genomen om direct aan te bieden omdat we al wat laat waren, en gelukkig goed. liberty schreef:Wat toevallig ilse. Die 2 km duurde idd erg lang! Wij hadden nog een stuk door gedraafd, ik heb dat zelfs voor de finish nog gedaan.

) zei het idd dat er stroom opstond. Heb het zelf nog nooit gevoeld. Maar ik ga meestal met regen niet verweg.
was dus in 2e rondje. Ze vond het heerlijk dat ze eindelijk van me lekker mocht galopperen. Ik durfde niet zo snel te rijden, vond het maar glad (vooral het 2e rondje). We kwamen gemiddeld uit op 12.3. Maar klopt niet helemaal met mijn endomondo, want die kwam gemiddeld op 12.9. Naja, snap niet helemaal hoe het zit, denk dat er met tijden opschrijven iets niet helemaal goed is gegaan. Maar doet er niet toe, we hebben 2e winstpunt en mogen nu, als we willen ook klasse III
En het belangrijkste is dat ze nog echt super top fit was na afloop.