Ik heb in ieder geval afgemeld. Baal als een stekker, maar de weg hier voor het huis is één grote ijsbaan. Ik durf het niet aan om met de trailer op pad te gaan. Heel veel plezier voor degene die wel gaan en veel succes voor de wedstrijdgangers!!
Heb vanochtend heerlijk getraind. Paardje deed alles super makkelijk en m'n moeder was ook erg te spreken over der manier van lopen en springen. Met een zeer goed gevoel op naar de wedstrijd.
Ook in de groep leuke paarden gezien die er ook allemaal lol in hebben!
De bodem waar de dressuur op gereden moet worden is niet hard heb ik gehoord en ze gaan er alles aan doen om de dressuur wel door te laten gaan.
Goede beslissing van de dressuur! Vandaag fijn getraind, paard deed het super fijn.
pam15
Geplaatst: 28-12-14 18:13
Ik kon helaas niet komen.
Gisteren was plots een jong paard van mij flink spierbevangen geworden. Die durfde ik niet alleen op stal laten staan dus moest mijn crossCees als gezelschapsheer thuis houden.
Er waren er wel een paar die in hun cross outfit starten. Heb zelf in m'n wedstrijd tenue gereden. Helaas een balk op 8 maar verder super fijn kunnen rijden. Op naar morgen. Hoe hebben de andere bokkers het gedaan?
Uhm de gecensureerde versie is twee balkjes haha, mijn jonkie wilde stoppen op de dubbel maar ik duwde door waardoor 4a ongeveer helemaal om ging en 4b de achterste eraf, ach zoveel ervaring heeft ie niet dit was zijn 4e parcours ooit dus op naar morgen als we rondkomen ben ik ook erg tevreden
Ik ben na jou gestart met springen, Reneemontana! Ik ben startnummer 72. Mén wat was ik zenuwachtig voor het springen. Gelukkig heeft mijn paard zich daar niks van aangetrokken, ze tjoepte mooi foutloos rond. Dus op naar morgen!
ik ben nummer 59. Rijdt in het bordeaux rood met felgroen. Het moeilijste gaat 17 worden voor mij. Van de week in de traiing de op/af geprobeerd op deed ze super maar ja toen durfde ze er niet meer af. En nu durft ze het alternatief ook niet meer te springen. Rest ging met de training echt super dus fingers crossed!