[WN] Voorstelling van mijn Arabische trots

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 20:25

Wat een prachtig plaatje vormen jullie samen! Sowieso een prachtig dier, maar je rijdt haar ook heel fijn en het ziet er echt heel relaxed uit. Jullie band straalt echt van de foto's af, daar mag je trots op zijn!

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 21:15

Chel_w: Enorm bedankt! Ik heb gezien dat jij ook zo'n knappe merrie hebt? Ze heeft een heel lieve uitstraling.
Jeroen1977: Haar bloedlijn is grotendeels Russisch. Deze Arabische paarden hebben wel vaker een stevige body ;-) En zeker doen, reining is top!
AnnetB: Dank je wel! Haar bles zit op de juiste plaats, hé, heel symmetrisch :P Ze is echt wel een heel lieve merrie, houdt enorm van knuffelen.
Knakker: Heel goed gezien, en fijn dat je dit opmerkt! Bodem valt wel mee, maar vooral het paard is mooi ;-) Ik ga hier zeker op letten in de trainingen.
Letje01: Ja, normaal start ik geen pleasure maar om G. wat te laten wennen... Was mijn eerste keer ook in de pleasure, haha, had nog goed gekeken naar de Walk & Jog rubriek om niet in de mist te gaan :P Vond het een leuke rubriek, met leuke deelnemers. En zeker, kijk er al naar uit!
Melina: Ik zou ze niet meer kunnen missen, en ja, uitgelicht! Wow, ben erg trots ;-) En erg dankbaar, want volgens mij moet er toch iemand de aanzet geven, niet? Heel fijn!
Annikab: Bedankt! Oh, jij bent degene met dat zwarte veulentje van Scorpio! Toppertje in spé!
MaritB: Thanks! Wat een complimentje!
Patt: Dat is echt heel fijn om te horen, bedankt.
RobertMF: Ja, heeft ze zeker, maar het is ook wel een beetje illusie door haar strategisch geplaatste bles, haha.
ClaudiaM33: Dat denk ik ook steeds van jouw toppers :P
Toedelou: Bedankt!
Canisia: Het zou geweldig zijn moesten we elkaar kunnen treffen. Gladdys is echt een paardje die enorm haar best doet, maar ik twijfel er niet aan dat je Raff dezelfde spirit gaat hebben ;-) Jij motiveert hem wel, zeker van.
Antje_vip: Arabier <3 Klopt ;-) Dank je wel!
Melayka: Zulke dromen zijn geen bedrog, dat komt helemaal goed. Dan verwacht ik wel foto's tegen die tijd :P
Smart: Ik zal je zo een pbtje sturen ;-) En ja, heel jammer, want zag het wel zitten!
Furi: Bedankt!
Gientje12: Straks loopt ze nog naast haar ijzers :P
Nickyyyy: Bedankt voor je fijne compliment!
Botervlootje: Thanks! :D
Jess: Heeey! Ik kijk er enorm naar uit om samen te reinen, het wordt ook helemaal geweldig. Let's take over!
Tamara: Hele fijne reactie. Ik ga er bijna van blozen... :o

Ploempje

Re: Voorstelling van mijn Arabische trots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 22:33

You rock Elke ;)

Chel_w

Re: Voorstelling van mijn Arabische trots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:22

Dank je wel! Selena is idd een lieverd om te zien en heeft minstens zo'n goed karakter :) Ben toch wel beetje fan van die biertjes. Mijne helaas niet western gereden, maar wie weet ooit :)