winnie70 schreef:tita schreef:Gaaf verslag en foto's
Maar het Nederlandse team (foto3 van onderen) mag ook wel beetje aan hun eigen conditie gaan werken.
Sorry maar tis geen gezicht
Ik vond het al een wonder dat er niks over gezegd werd op de eerste bladzijde...
Ik ga echt met Tita mee, daarbij vind ik het een beetje raar als je wel van je paard een goede conditie verwacht (daar train je immers voor) en dan zelf niet een goede conditie. Vind ik het wel erg van een kant afkomen, en absoluut niet eerlijk tegenover je paard!![]()
Voor de rest, supermooie omgeving! Droom om daar te mogen rijden!
Conditie kan misschien wel goed zijn in de zin van uithoudingsvermogen.
Een zwaarder iemand die het netjes zitten langer volhoudt is beter dan een veertje wat na een kwartier alleen nog maar kan stuiteren.
Maar ik denk wel dat er een grens is, ook als je ziet dat je niet meer fijn in het zadel past, dat kan de ligging van het zadel op de rug ook niet ten goede komen.
En bepaalde type paarden kunnen misschien zwaar van bouw zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze enorm veel meer gewicht kunnen dragen dan een fijner gebouwd paard.
Ik heb bewondering voor het aanvangen van een dergelijk avontuur en het ongedwongene van de TREC is alleen maar mooi, zeker als iemand niet koste wat het kost door blijft rijden.
Maar bij het zien van de foto's vind ik het toch niet helemaal eerlijk naar de paarden toe.