Bokt is toch van alle markten thuis
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_
, een shet-hengstje van 75 cm. en 1 of 2 jaar oud (ben ik nog niet helemaal over uit, maar morgen komt de dierenarts om te enten) en die is nogal verwaarloosd geweest. Hij heeft al wel een week of drie bij iemand gestaan die em al wat opkeknapt heeft (en waar ik em dus van gekocht heb) maar hij is nog behoorlijk mager. Het viel me op dat'ie erg langzaam eet en hooi eet'ie nauwelijks, dus ik vermoed dat er toch iets meer aan de hand is.
Het aanmelden kan ook op www.ebay.nl , dit is misschien wel zo makkelijk omdat dan alles in het nederlands vermeld staat. Als je bij ebay naar sports, en dan naar equestrian gaat kom je heeeeeeeeel veel paardenspullen tegen. Of zoeken op bv Myler of wat je dan ook maar zoekt.
Maar ik dacht al dat hij ook niet zo'n groot kwekje had en dat lijkt inderdaad het geval te zijn. Een myler zal toch wel lastig gaan worden. Maarre, jackie is helemaal toppie!! Gewoon normaal, rustig en je kan alles vragen en voelen. Over een half jaartje mag ze weer komen 
cornelie schreef:Jaaaaaaaaaaaa, vandaag was het dan eindelijk zover, jackie (de bokt tandarts) is langsgeweest voor pride. Het was iets slechter dan ik dacht maar hij leeft nog wel hoorMaar ik dacht al dat hij ook niet zo'n groot kwekje had en dat lijkt inderdaad het geval te zijn. Een myler zal toch wel lastig gaan worden. Maarre, jackie is helemaal toppie!! Gewoon normaal, rustig en je kan alles vragen en voelen. Over een half jaartje mag ze weer komen
En dan mag over 2 weken pride weer aan de slag, dan heeft hij 7 weken winterrust gehad, een nieuw aangemeten zadel, zijn tandjes gedaan en zijn magnesiumtekort is weer aangevuld.
. Ook is de pony niet zo blij op de kliniek, ze komt dan behoorlijk in protest,
. Ging het met Pride wel goed??
Af en toe vond hij het heeeeeerlijk dat gevijl, kwekje naar voren en genieten maar. Af en toe vond hij het niet zo interessant,........ he, een raam.............hmm, mooi plafond............... wow, ik zie mijn staart. Af en toe had hij een klein hartje, nee pride je kan niet met je neus onder mijn jas, maar mama, ik ben zo zielig......
cornelie schreef:+Uhm, je hebt het over PRIDEAf en toe vond hij het heeeeeerlijk dat gevijl, kwekje naar voren en genieten maar. Af en toe vond hij het niet zo interessant,........ he, een raam.............hmm, mooi plafond............... wow, ik zie mijn staart. Af en toe had hij een klein hartje, nee pride je kan niet met je neus onder mijn jas, maar mama, ik ben zo zielig......
Pride dus
, hij blijft een lolbroek..........mijn ouwe tante is zo'n muts, op de kliniek met een roesje, wist ze nog de assistente voor 2 weken uit te schakelen,
. Ze moest er niets van hebben, die kaakklem en zo'n veil in haar mond!!! Zucht, het is voor haar eigen bestwil!!!