Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Santigo_ schreef:Ik ben jaloers! Je hebt de sfeer echt heel mooi weten vast te leggen![]()
Enne... de discussie over de liesband gaan we toch écht niet hier weer doen he? Open dan een nieuw topic en verziek deze niet a.u.b. Wie de schoen past trekke hem dus maar aan
Ben er helemaal niet op tegen en ik denk reageer gewoon even op het bel verhaal want dat klopte volgens mij niet helemaal. En mijn info over de ballen ook niet helemaal geloof ik
) al heel goed uitgelegd. Interessant om te lezen als je er voor open staat!
Maar verder erg gaaf! Ti's ook echt een droom om ooit naar zo'n evenement te gaan, en een barrel race rijden lijkt me ook heeeel gaaf 
Santigo_ schreef:Er zijn al ellenlange topics over geweest over hoe zielig de rodeopaarden wel niet zijn... Maar dan heb ik niks gezegd! Zou het alleen zonde vinden als de 'sieluhgg'roepers hier weer even hun zegje komen doen.
Gebruik de zoekfunctie maar eens, een aantal bokkers die bekend zijn met de rodeo hebben alles (in die topics) al heel goed uitgelegd. Interessant om te lezen als je er voor open staat!
Ik wil heel graag een keer naar de USA om koeien te vangen! En dan ook alles meemaken van brandmerken tot drijven lijkt me geweldig on die sfeer mee te maken! Mijn vriend wat minder maar goed die wil naar New York en dat vind ik niks aan
)
)
)MarjanB schreef:En die laatste die mag mij wel rondleiden in Amerika
(heb snel heimwee
). Kirrr schreef:En zoals Kirr al schrijft kan ik hier ook koeien vangen. Mogen ze mij best bij helpen. Ook die mijnheer die over het hek hangt.voor koeien te vangen hoef je niet persé naar USA hoor
) op mijn to do - lijst!