Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
verder mooie cross! karin_gracia schreef:xDebora bedankt! Ik moet om kwart voor 12 dressuur rijden en om 20 voor 2 springen. Het lijkt me dan inderdaad handiger om voor de dressuur parcours te lopen , of niet? En kun je ook parcours lopen voor het springen? Hoe werkt dat meestal?
ItsMeGaby schreef:Er staat een leuke cross! Al vind ik hindernis 7 aardig dik voor de B paarden en voor het alternatief moet je door een super stijle sloot. Ook de waterhindernis is verwarrend en meerdere mensen op het terrein vertelde een andere manier van rijden, dus morgen maar even goed kijken wat de rest doetverder mooie cross!
Het altenatief van 7 de trakehner, moet je gewoon even rustig door dat greppeltje rijden naast de trakehener. Lijkt spannender dan het is.
) De rode vlag wordt een meter of 3 naar rechts verplaatst.
en waarschijnlijk zie ik zondag ook nog wel een aantal
reeskees schreef:ItsMeGaby schreef:Er staat een leuke cross! Al vind ik hindernis 7 aardig dik voor de B paarden en voor het alternatief moet je door een super stijle sloot. Ook de waterhindernis is verwarrend en meerdere mensen op het terrein vertelde een andere manier van rijden, dus morgen maar even goed kijken wat de rest doetverder mooie cross!
In de cross zitten een paar leuke uitdagingen in als je binnenkort ook de overstap wilt maken naar het L.Het altenatief van 7 de trakehner, moet je gewoon even rustig door dat greppeltje rijden naast de trakehener. Lijkt spannender dan het is.
Bij he water heb je in de B de keuze om over de boomstam er in te springen ( leuke test als je straks naar het L wilt) of je gaat er net rechts van langs en loopt zo het water in ( voorzover je door het water wilt) De rode vlag wordt een meter of 3 naar rechts verplaatst.
Tot morgen allemaalen waarschijnlijk zie ik zondag ook nog wel een aantal
het is zeker een uitdaging! We hebben er zin in! Tot morgen allemaal

http://youtu.be/sRkiEIyQm7M
Vond sommige best wel pittig staan, maar foutloos rondgekomen en nog een derde prijs kunnen pakken! xDebora schreef:Super fijn dat het lekker ging Anne en karin_gracia!
Ik zelf heb ook fijn gereden! Laatste springwedstrijd 2x uitgebeld, dus wist niet of we sowieso wel mochten crossen. Hartstikke blij natuurlijk dat we foutloos rondkwamen met het springen. Bij het crossen moest ik mezelf bij de meeste hindernissen wel overtuigenVond sommige best wel pittig staan, maar foutloos rondgekomen en nog een derde prijs kunnen pakken!
gefeliciteerd met je prijs!
altijd spannend in zoon cross