[SGW] Voorbespreking SGW Oenkerk 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 09:54

Pff ik hoop dat ik het morgen een beetje ga trekken, voel me echt belabberd -O-

mistid

Re: Voorbespreking SGW Oenkerk 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 09:56

Goldie wat balen! Duurt een week, ik heb vorige week Hoogenweg er om afgemeld.

Ik ga vanmiddag alvast even verkennen, morgen wordt wel krapjes

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 11:34

Het springen kan je vanmiddag ook alvast verkennen. Of voor aanvang van het springen morgen of tijdens verlagen/verhogen.

Het is allemaal wel redelijk bij elkaar in de buurt, dus voor cross + springen reken ik zelf meestal 1,5 uur. Dan is het vaak ruim zat. Helemaal als je vooraf gaat verkennen (vandaag of morgen voor de eerste starts).

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 12:30

Meer mensen die vanmiddag al gaan verkennen?:)

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 14:19

hesterv schreef:
De nieuwe site is: http://www.sgwoenkerk.com :)

Ah, weer een klassiek voorbeeld van niet meteen op het eerste google resultaat klikken :o

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 16:51

Er staat een leuke cross! Al vind ik hindernis 7 aardig dik voor de B paarden en voor het alternatief moet je door een super stijle sloot. Ook de waterhindernis is verwarrend en meerdere mensen op het terrein vertelde een andere manier van rijden, dus morgen maar even goed kijken wat de rest doet :) verder mooie cross!

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 18:27

karin_gracia schreef:
xDebora bedankt! Ik moet om kwart voor 12 dressuur rijden en om 20 voor 2 springen. Het lijkt me dan inderdaad handiger om voor de dressuur parcours te lopen , of niet? En kun je ook parcours lopen voor het springen? Hoe werkt dat meestal?

Asjeblieft! Welk startnummer ben je? Misschien zie ik je wel voorbij komen!
Lijkt mij ook handig, dan hoef je ook niet te stressen als er iets tegenzit na de dressuur oid. Springen kan idd bij het verlagen/verhogen wel denk ik!

ItsMeGaby; hoe is het terrein na al die regen? Of is daar niet veel gevallen..?

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 18:39

Ik ben ook wel benieuwd naar het terrein maar, naar wat ik van die omgeving weet, zal de bodem nog prima zijn.

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:36

xDebora ik heb startnummer 84, en jij?

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:50

ItsMeGaby schreef:
Er staat een leuke cross! Al vind ik hindernis 7 aardig dik voor de B paarden en voor het alternatief moet je door een super stijle sloot. Ook de waterhindernis is verwarrend en meerdere mensen op het terrein vertelde een andere manier van rijden, dus morgen maar even goed kijken wat de rest doet :) verder mooie cross!

In de cross zitten een paar leuke uitdagingen in als je binnenkort ook de overstap wilt maken naar het L. ;) Het altenatief van 7 de trakehner, moet je gewoon even rustig door dat greppeltje rijden naast de trakehener. Lijkt spannender dan het is.
Bij he water heb je in de B de keuze om over de boomstam er in te springen ( leuke test als je straks naar het L wilt) of je gaat er net rechts van langs en loopt zo het water in ( voorzover je door het water wilt ;) ) De rode vlag wordt een meter of 3 naar rechts verplaatst.

Tot morgen allemaal :wave: en waarschijnlijk zie ik zondag ook nog wel een aantal ;)

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:06

reeskees schreef:
ItsMeGaby schreef:

In de cross zitten een paar leuke uitdagingen in als je binnenkort ook de overstap wilt maken naar het L. ;) Het altenatief van 7 de trakehner, moet je gewoon even rustig door dat greppeltje rijden naast de trakehener. Lijkt spannender dan het is.
Bij he water heb je in de B de keuze om over de boomstam er in te springen ( leuke test als je straks naar het L wilt) of je gaat er net rechts van langs en loopt zo het water in ( voorzover je door het water wilt ;) ) De rode vlag wordt een meter of 3 naar rechts verplaatst.

Tot morgen allemaal :wave: en waarschijnlijk zie ik zondag ook nog wel een aantal ;)

Dankje voor de uitleg :) het is zeker een uitdaging! We hebben er zin in! Tot morgen allemaal :)

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:15

Iedereen veel succes en plezier..heb gehoord dat het terrein er mooi bij ligt!

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 04:58

Zo wij zijn onderweg! Wekker ging weer mooi vroeg vanmorgen. Op naar ons debuut in de L, ben benieuwd!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 05:33

Wij stonden al voor een dicht hek en dan waren we nog aan de late kant voor onze planning :+

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 06:02

Zo Goedemorgen! Ik ga over klein kwartier ook die kant op!
Hoop dat jullir allen een fijne wedstrijd hebben!
en ik ben altijd in voor een praatje!

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:00

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 19:00

Ik heb ook lekker gereden, eerste keer en meteen foutloos!
Weet iemand of er ook foto's zijn gemaakt?

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 19:23

Super fijn dat het lekker ging Anne en karin_gracia!
Ik zelf heb ook fijn gereden! Laatste springwedstrijd 2x uitgebeld, dus wist niet of we sowieso wel mochten crossen. Hartstikke blij natuurlijk dat we foutloos rondkwamen met het springen. Bij het crossen moest ik mezelf bij de meeste hindernissen wel overtuigen :') Vond sommige best wel pittig staan, maar foutloos rondgekomen en nog een derde prijs kunnen pakken!

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:35

Was super erg genoten en eigenlijk niet in actie hoeven komen!
Morgen weer een dag maar dan ga ik ook fotograferen!!

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:23

xDebora schreef:
Super fijn dat het lekker ging Anne en karin_gracia!
Ik zelf heb ook fijn gereden! Laatste springwedstrijd 2x uitgebeld, dus wist niet of we sowieso wel mochten crossen. Hartstikke blij natuurlijk dat we foutloos rondkwamen met het springen. Bij het crossen moest ik mezelf bij de meeste hindernissen wel overtuigen :') Vond sommige best wel pittig staan, maar foutloos rondgekomen en nog een derde prijs kunnen pakken!

SUPER wat knap hersteld! :D gefeliciteerd met je prijs!

Fijn te horen Froukje dat er geen bijzonderheden waren :D altijd spannend in zoon cross :D

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 15:35

Vandaag was ook weer super! Weer niet in actie hoeven komen!
Alleen pleister bij me zelf geplakt ivm een enorme blaar!
Nu even relaxen! Morgen zal ik de foto's op internet zetten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 15:54

Ik heb vandaag de les en oefencross weer gereden. Vooral bij de oefencross fijn gereden!

Mijn vader heeft van de les foto's gemaakt van iedereen in de groep. Groep paarden van 10.45-11.45. Als er mensen zijn die die foto's graag willen stuur ik het linkje even Door. :)

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:10

Ik heb ook super fijn gereden vandaag. De les ging goed en in de cross zelf op hindernis 1 een weigering en het lukte niet om door het water te komen, maar verder alles goed gegaan. Ben super trots op mijn paard!

En ik vond de organisatie ook weer fijn. Erg leuk ook dat we een tasje meekregen, mooie cross en fijne les. Hopelijk blijft mijn paard nog heel lang fit (hij is inmiddels 19) en kunnen we dit nog een keer gaan doen!

San_er, ik zat bij jou in de groep. Als het goed is heeft jouw vader mijn emailadres al. Ben heel benieuwd!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:42

Gister ook leuke dag in Oenkerk gehad. Erg gezellig en veel bekenden :D
Dressuur 184 pnt, jury was wel heeeeel erg lief ;)
Springen foutloos en in de cross een stopje op H7 de trakehner. voor de rest erg fijn. Zelfs erg fijn door het lijntje bij het water gereden ( rietkraag - boomstam - water - boomstam) daar was ik nog het meest trots op, haha
Helemaal trots op mn puppy
Afbeelding

Vandaag daar nog lesgegeven aan BB sgw combinaties. was ook weer erg leuk om te doen.

ramaskri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:31