kamsel schreef:Erg leuk filmpje! (En herkenbaar, ga er ook nog wel eens voorover af)
Irma, hoog tijd voor een zondagje Beek zou ik zeggen..
Da's waar.... is ook alweer dik een jaar geleden.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joolien schreef:Ik kijk even 28 seconden terug en ik zied TS toch aardig doordrijven voor de sprong en dan zeg ik t nog netjes. Ik zeg ook niet dat ze het vallen expres doet, maar ze kan er wel meer aan doen om het te voorkomen. De pony krijgt min of meer de schuld, dat is jammer want het is meestal een ruiterfout.
davinci2412 schreef:Iedereen ontzettend bedankt voor de leuke reacties! Ik heb echt ontzettend veel plezier gehad. Voor de mensen die tips/commentaar gegeven hebben, ik had hier niet om gevraagd, ik vind dat je niet iemand kan beoordelen op wat je in zo'n filmpje ziet. Jullie weten de omstandigheden niet en hebben geen idee van de instructies van mijn instructeur. Er wordt gezegd dat ik de pony op de hindernis aanschop, dit is absoluut niet het geval. Voordat ik eraf viel ben ik al 2 keer eerder op deze hindernis aangereden. De instructies van Gert waren dan ook om goed mijn been erbij te houden.
Niemand is perfect en ook wij zijn nog aan het trainen. In mijn filmpjes probeer ik juist te laten zien dat niemand perfect is en dat iedereen fouten maakt, maar dat dat okay is zolang je plezier hebt samen.
In het filmpje had ik les van Gert Boonzaaijer btw.
Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties, maakt mijn dag weer helemaal top!
Ik vind crossende combinaties super stoer en ben wel jaloers op jullie lef.
zo wat heb jij een lef, en wat ga je goed over de hindernissen heen. (met of zonder pony
) Erg leuk dat filmpje
)