[SGW] Nabespreking SGW Castenray

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Re: Nabespreking SGW Castenray

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:34

Hij was er zondag wel idd, maar je bent me al voor!

Heeft iemand alleen een idee welke fotograaf er bij het M paarden bij de afsprong zat? Ik weet dat ik What aan de kant moest 'trekken' voor een fotograaf, er zat er dus wel 1. Maar wie... Haha!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:11

SusanH schreef:
Vond idd dat er veel publiek was, leuk! Mijn man komt uit de omgeving van Castenray en heeft een tijdje aan de Veulenseweg gewoond, een hoop mensen van zijn oude stal kwamen kijken. Die kennen hem als "de dressuurruiter" en waren echt positief verrast dat hij dit nu doet :) we waren na de cross alleen mijn man steeds kwijt, die stond de hele tijd met oude bekenden te praten :D

Ben ook wel benieuwd welke fotograven er waren.

Heet je man HvH toevallig ?? Ik zat bij iemand van de club uit Leunen bij hindernis 8ab en zij kende idd een HvH van vroeger. Zij en haar man konden zich niet echt voorstellen dat hij deed crossen maar anderen die later kwamen zeiden dat hij het toch echt was :D Wat is de wereld toch klein soms :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:12

Ja dat is hem idd. Hij reed voorheen bij een man die de paarden in de springsport uitbracht en omdat de paarden dan toch al op concours waren mocht hij er dressuur mee starten. Toen de stal ophield heeft hij 1 paard over kunnen nemen en zijn we toevallig op een cross stal terecht gekomen, met ons oude paard is het crossen nooit gelukt door teveel blessures, maar dit paard hebben we nu twee jaar en hij pakt het super op. Zelfs ik durf te springen met dit paard, terwijl ik echt een angsthaas ben met springen.

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 20:36

lientje5 schreef:
Leuk jullie resultaten te horen! Ik krijg meestal maar 1 of 2 hindernissen mee! Hindernis 6 was zondag idd een drama bij M pony's en L paarden. Zelf nog heerlijk verbrand...
Ik ben as we speak foto's aan het bewerken en er staan er van zaterdag al wat online!

Leuk dat je er was om te fotograferen!!! Heb je niet de B paarden op de foto gezet? :)

lientje5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 21:44

Nee ben er alleen de middag geweest. Kon mijn vriend niet meer aan doen (we hadden er gelijk maar weekendje weg van gemaakt ;)).

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 07:44

Haha. Dat begrijp ik!!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 07:49

Mijn dochter is er zeker van dat ze bij de afsprong (Z-ponies/M-paarden) een fotograaf heeft gezien, er stonden daar sowieso veel mensen, maar ik heb daar nog nergens foto's van kunnen vinden. Sgw fotografie/GNS/ereprijs en eventingfoto stonden daar in ieder geval niet die foto's heb ik reeds gespot.

Iemand die het weet?

Nientje1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 16:40

Ik heb ook die fotograaf gezien bij de afsprong! Ben benieuwd naar de foto's daarvan!!

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:46

Ik heb max 10 combinaties bij de afsprong gestaan, maar ik ben niet tevreden over de foto's. Dit was overigens laatste van L paarden en begin van M ponies.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:12

Mijn paps heeft ook ergens rond gelopen in de buurt dat Joyce moest crossen bij de 1* en het M paard.
En alleen foto's geprobeerd te maken voor de juiste instellingen.

Waarvan er toch weer aardig wat mislukt waren. Weet ook niet waar hij gestaan heeft.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:36

De L paarden en M-ponies gingen daar niet langs, volgens mij bij 15 ab of 16?

Nientje1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:19

Bij het Z pony's stond er in ieder geval een fotograaf bij de afsprong van het huisje!

MeMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:36

Beter wat later dan nooit ;)
Hierbij wat foto's die heb ik zaterdag ochtend en zondagmiddag heb gemaakt.
Mijn nieuwe lens wou ik graag testen en daar was deze wedstrijd natuurlijk prachtig voor.
Hierbij de link naar de foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=E7NKPEDV

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 15:42

nou. ik kijk zojuist even mijn uitslagen op mijn knhs. zie ik tot mijn schrik dat ik -2 heb gekregen. nou ik had toch echt afgegroet.
toch maar even een mailtje naar de knhs.