joafan2003 schreef:Mijn Quarter X Paint is 1.54m en een vriendin van mij=1.84m reed hem en zag er niet raar uit of zo!
dat is gewoon een paint.. geen Quarter x Paint...
sorry., moest ik even kwijt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sallandval schreef:Er staat in Duitsland een hele grote te koop: http://www.deine-tierwelt.de/kleinanzeigen/10-jaehrige-palomino-qh-stute-zu-verkaufen-a78848652/
Ik had em allang gezien, en als het wat was geweest aan Troi doorgespeeld. Ik ben nl al voor dr aan het zoeken 
7000 euro enzo
Waar ze het weghalen?????

DubbelDun schreef:Robin_S schreef:Ik begrijp heel best wat je probeert te vertellen, maar je moet dingen niet gaan bagatelliseren om het daarmee 'normaal' te laten lijken c.q. goed te praten dat het gebeurd. Het ene paard zal best sterker zijn als de ander, maar er is nog steeds een rekensommetje dat een paard 15 tot 20 % van zijn lichaamsgewicht kan dragen. Daarboven ga je interen op de gezondheid/levenslengte van het paard..... volgens mij begrijp je best wat ik probeer te vertellen.
Robin_S schreef:En zolang dit soort opmerkingen geplaatst worden kan ik niet anders als mezelf herhalen...... Kan echt geen kwaad, het zijn sterke dieren.
Citaat:...
maar er is nog steeds een rekensommetje dat een paard 15 tot 20 % van zijn lichaamsgewicht kan dragen. Daarboven ga je interen op de gezondheid/levenslengte van het paard.