Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Woon idd in gemeenschap maar Dubai is veiliger dan Nederland omdat straffen hier zwaarder zijn dus doe mensen wat minder snel iets fout.
) komen rond 5u 's ochtends of 11u 's avonds als het koeler is 
Airco staat altijd op 25 graden en dan kun je het zelf kouder maken via ventilator.
Dus andere leuke foto's zul je een tijdje niet zijn! Eerst aan d'r nieuwe bitje wennen en weer mag hier wel eerst een stukje afkoelen
nu nog een vraagje uit nieuwsgierigheid je zit natuurlijk in de woestijn maar waar is er dan gras zodat ze op de wei kunnen of geven jullie alleen hooi? FerreroRoche schreef:Dat zijn wss niet de echte lokale, de locale zijn enorm gallant en echt de netste mensen die ik ook heb ontmoet! Ze zijn bijna beledigd als jij niet eerst de deur door gaat of lift in etc. Ze rijden allemaal alleen als een stelletje debiele! Die blikken kan idd wel zijn als je bijv korte broek of shirt zonder mouwen enz aan had want dat "hoort" eigenlijk niet en is voor hun tegen hun cultuur.
De stal is in principe vrij toegankelijk en mensen lopen regelmatig zo naar binnen om rond te kijken en vragen te stellen etc zolang ze in het manege stuk blijven want dat is geen probleem, het zijn de prive stukken op stal waar bezoekers niet echt horen tenzij ze met iemand komen die in dat stuk hun paard hebben staan omdat onze kluisjes geen sloten hebben enz omdat in Dubai niet echt word gestolen ivm de strenge maatregelen.
Wie weet kom ik dan eens een kijkje nemen op de stal, het lijkt me leuk om eens te zien hoe alles er daar uit ziet.