Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) kan huren voor die dag haha. Op zich is het vanuit stal bij mij maar een km of 10 geloof ik, maar ja kan dat die arme pony niet ook nog aandoen
AlexVB schreef:Kijk weer iemand positief.. En met je KNHS lidmaatschap mag je ook op 03 augustus meedoen in Lanaken.
Er zijn niet zo gek veel endurance wedstrijden hier in zuid limburg, of verkijk ik me daarop? Gem schreef:Je kunt altijd eens vragen naar de mogelijkheid om een box of plek op hun weide te huren. Zij verhuren zelf geen accomodatie (slaapplaatsen), er is wel een camping naast hun bedrijf: Vinkenhof.
Eeligius schreef:Gem schreef:Je kunt altijd eens vragen naar de mogelijkheid om een box of plek op hun weide te huren. Zij verhuren zelf geen accomodatie (slaapplaatsen), er is wel een camping naast hun bedrijf: Vinkenhof.
http://www.camping-oosterberg.nl/ ligt letterlijk om de hoek, Epen. Prima verzorgde plek voor een overnachting. Ivm gastpaarden, best even snel informeren, geen idee of zij dit doen of mss zijn de plaatsen in hun stallen wel vergeven voor het evenement.
Leuk, 't Is een heerlijke omgeving om te gaan genieten, ik wens jullie een fijne tijd!

de boxen zijn niet op het terrein.. Hmm wat gaan we dan verzinnen een paddock zou kunnen maar ben bang dat hij dan niet genoeg rust voor de wedstrijd..