misschien zit de hunebedtrec en t nk trec bij jou in de buurt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sussanne schreef:Ik ga wel naar zwiggelte om te kijken, staat op de kalender
WendyBZ schreef:Sussanne schreef:Ik ga wel naar zwiggelte om te kijken, staat op de kalender
Of vrijwilligen?
Zou wel willen, maar dat zou ik moeten overleggen met mijn man. Hij is dat weekend wel vrij, maar het landwerk (akkerbouw) is ook in die periode. Heb twee Kids van 1 en 2 jaar.
en ik wil m'n grenzen eens verkennen door ook buiten de dressuurstal wat te ondernemen. We rijden regelmatig buiten, ook in het bos en hier in de buurt (polder) en ze is echt wel heel verkeersmak. In het voorjaar ga ik starten met springlessen en ik heb me nu ingeschreven voor een TREC weekend. Ben absoluut onervaren en paardlief ook, maar voor de mensen in centraal NL en Brabant, je kan eens kijken op TREC-training.nl, daar worden -ook voor beginners- voldoende lesdagen georganiseerd. Ze zitten net over de grens in de buurt van Nijmegen.

Tijdens de rit in t1/t2 heb je naar mijn weten niet genoeg aan een buideltasjes, snacks en drinken voor onderweg moet je namelijk zelf meenemen. (lunch word vaak wel verzorgd ter plekke) Ikzelf gebruik de zadeltassen van stoaraway ideaal! Duur maar goed voor langer en intensief gebruik!