Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat voor een eenvoudig hindernistopic om de andere deelnemers te laten zien wat ze te wachten staat, even snel-snel 's avonds gemaakt... Ook leuk dat niet-crossers zo eens mee kunnen kijken wat je tegenkomt in een cross. Mooi gemaakt hè, met al die zorg voor details? Ik voel me echt bevoorrecht zo'n cross te mogen rijden waar zoveel mensen veel moeite voor hebben gedaan.funny8 schreef:Ja!Wat leuk dat onze cross in uitgelicht staat,~!!!![]()

takkie_muis schreef:Dit zijn boskabouters, dat is een heel ander soort. Die hebben wel wat beters aan hun hoofd dan paarden de stuipen op het lijf jagen.Wat mooi gemaakt!,al de bakkabouters kan nog voor spanning zorgen
NoeskaMoos schreef:Het water wordt rondgepompt, dus van beneden wordt het naar boven gepompt.Erg leuk om zo 'mee te kijken' naar de hindernissen. Ziet er toch heel anders uit dan op foto's waar een paard eroverheen 'vliegt'
Vraag me alleen af hoe ze dat doen met die waterval. Als die de hele dag aanstaat, word de plas aan de onderkant steeds groter?
nienke555 schreef:Het "heksenoog" hoort er wel echt bij, je ziet ze vaker in crossparcoursen. Als je ze een paar keer geoefend hebt valt het wel mee. Bij deze zaten wel veel mensen met hun cap tussen de bladeren.Die hinderenis tussen de 2 heksen in lijkt me wel heel eng...

YasminCemmie schreef:Er zijn toch een hoop Bokkers rondgekomen. Verslagen lees je hier: [SGW] SGW Diepenheim 19 en 20 Oktober 2013ik ben zeker een spring fan... maar als je dit durft!!! Petje af![]()
![]()
![]()
![]()
UMayDream schreef:Nee hoor, helemaal niet. Je loopt eerst een grindbak in waarin het water stroomt. Dan spring je één trapje omlaag, weer in een grindbak, en vervolgens omlaag in de waterbak. Het is dus helemaal niet glad. Vroegàh lag de route andersom en sprongen we de waterbak omhoog, dat was ook mooi!Wat een prachtige crossroute zeg! Heel leuk gedecoreerd ook![]()
Ik krijg alleen wel wat de bibbers van die watervalhindernis.... glijden daar niet heel veel paarden op uit?
delerium schreef:Viel wel mee hoor, ik liep er toch langs, kleine moeite om even foto's te maken. Het maken van het topic was nog het meeste werk, maar dat valt ook wel mee.Wat een supergave cross en wat een werk om alles op de foto te zetten zeg, superbedankt!