[WN] Voor wie geen Facebook heeft: Vernieuwing WRAN

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rumpleteaser

Re: Voor wie geen Facebook heeft: Vernieuwing WRAN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 22:43

Hier even de TS: ik ben zelf niet van de WRAN :D Ik doe alleen maar copy-paste van Facebook.
Dus vragen beantwoorden gaat hier niet (door mij i.i.g.), wel worden een aantal vragen al beantwoord op de Facebookpagina van de WRAN.

RHReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 07:36

WRAN site wordt niet meer ge-update? Wellicht zijn ze nog bezig met het nieuwe systeem? Al een tijdje geen wedstrijduitslagen meer kunnen zien.

Pintopini

Re: Voor wie geen Facebook heeft: Vernieuwing WRAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 00:36

pff even niet meegelezen door omstandigheden maar mail adres is bekent en nog niets ontvangen! En ik weiger lid te worden met een spam facebook omdat ze een gewone site hebben! Volgens mij behoord die als eerste alles te vermelden! want net nog gekeken en zag nergens duidelijk een link staan met alle info naar facebook! Wel staat er onderhand meer info, maar heb heel eerlijk laatste tijd niet gekeken omdat ik er redelijk klaar mee bent! ik zal binnenkort me echt moeten gaan verdiepen, omdat manlief met de pinto wilt gaan starten. maar zo ook de 2 jaar niet gestart regel die ik ergens hebt gelezen telt een NK deelname (1onderdeel) dan wel mee? Want anders kan ik me lekker met jonge knul terug laten zetten naar L3 wat ik een betere optie vind voor ons, na verder 2 jaar niet starten op een NK SAH (vorig jaar) na.