Yes! Fantastische wedstrijd & klasse II stargerechtigd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 18:21

Haha jaa het was erg fijn in de warme camper, zeker met dat weer van zondag! :brr: Maar soms ook wel irritant, het is zo'n grote combinatie. Onze wedstrijd ging super, echt gaaf om te doen! We zijn lekker impuls gestart en hebben op het gemakkie gereden. 1 van onze twee paardjes was nog nooit op iets van wedstrijd of iets dergelijks geweest, dus al genoeg indrukken voor hem door uberhaupt op pad te zijn ;) Was voor ons echt een nieuwe ervaring en we zullen zeker vaker endurance gaan starten!

Jammer dat je niet meer bij de dawra zit, maar wel begrijpelijk. Op een gegeven moment trek je toch naar dat gene toe wat je het liefst doet. En ik kan me voorstellen dat je helemaal gek op de endurance sport kan worden! :j De dawra is inderdaad een super leuke groep *\o/* Het weekend vorig jaar was voor ons de eerste kennismaking en zeeeer geslaagd! Voor zolang het kan gaan we proberen een aantal endurance wedstrijden in herfst en voorjaar te starten en tussendoor wat western en dan zien we wel. Voorlopig zou ik echt nog niet kunnen kiezen :D

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 18:23

Mooi paard! Leuk foto verslag ook, gefeliciteerd met goede resultaten !

Kim

Re: Yes! Fantastische wedstrijd & klasse II stargerechtigd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 18:25

wow, wat een leukerd, ziet er goed uit!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 18:31

Michelle_S schreef:
Haha Miranda, ja het sportseizoen lag voor ons even stil maar gaat nu weer van start. Over een maandje hebben we onze volgende wedstrijd alweer. Hoe is het met Fuego en de kleine shet? Zag laatst het filmpje van de shet weer voorbij komen waar hij zijn tong op commando uitsteekt, geweldig!! <3 :j Dankjewel voor je berichtje!! *D

Hier alles goed hoor. *D

Het is idd heel leuk om deze sport te promoten, als ik wat jonger was en niet zo krakkemikkig :P zou het zeker wat voor mij zijn en door zo'n topic krijg je er gewoon zin in! :))

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 19:51

canisia schreef:
Haha jaa het was erg fijn in de warme camper, zeker met dat weer van zondag! :brr: Maar soms ook wel irritant, het is zo'n grote combinatie. Onze wedstrijd ging super, echt gaaf om te doen! We zijn lekker impuls gestart en hebben op het gemakkie gereden. 1 van onze twee paardjes was nog nooit op iets van wedstrijd of iets dergelijks geweest, dus al genoeg indrukken voor hem door uberhaupt op pad te zijn ;) Was voor ons echt een nieuwe ervaring en we zullen zeker vaker endurance gaan starten!

Jammer dat je niet meer bij de dawra zit, maar wel begrijpelijk. Op een gegeven moment trek je toch naar dat gene toe wat je het liefst doet. En ik kan me voorstellen dat je helemaal gek op de endurance sport kan worden! :j De dawra is inderdaad een super leuke groep *\o/* Het weekend vorig jaar was voor ons de eerste kennismaking en zeeeer geslaagd! Voor zolang het kan gaan we proberen een aantal endurance wedstrijden in herfst en voorjaar te starten en tussendoor wat western en dan zien we wel. Voorlopig zou ik echt nog niet kunnen kiezen :D

Fijn dat jullie wedstrijd zo goed ging en het je bevalt en leuk dat je vaker wil gaan starten. Voor Jet was vorig jaar ook alles nieuw, vergeet het nooit meer. Maar als ik kijk hoe ze gegroeid is in deze 5 wedstrijden ben ik echt enorm trots op haar. Ze heeft er veel van geleerd.

Ik bedacht me later trouwens dat ik jullie wel heb gezien, toen waren jullie of net klaar of jullie moesten nog starten maar zag het aan de westernzadeltjes. Ik heb mijn eerste 4 wedstrijden ook met mijn westernzadel gestart. Wat leuk dat je vorig jaar met het dawra weekend hebt meegedaan, dat jaar daarvoor was ik er ook. Was super! Veel succes in de western en natuurlijk in de endurance! :)

MirandaFuego schreef:
Michelle_S schreef:
Haha Miranda, ja het sportseizoen lag voor ons even stil maar gaat nu weer van start. Over een maandje hebben we onze volgende wedstrijd alweer. Hoe is het met Fuego en de kleine shet? Zag laatst het filmpje van de shet weer voorbij komen waar hij zijn tong op commando uitsteekt, geweldig!! <3 :j Dankjewel voor je berichtje!! *D

Hier alles goed hoor. *D

Het is idd heel leuk om deze sport te promoten, als ik wat jonger was en niet zo krakkemikkig :P zou het zeker wat voor mij zijn en door zo'n topic krijg je er gewoon zin in! :))

Haha, zo oud ben je nog niet! Nooit oud genoeg toch? Je mag ons altijd komen aanmoedigen op de wedstrijd, pluk je er toch nog wat van mee haha!

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 20:29

Gefeliciteerd! Jet ziet er ook super uit.

Ik wil dit jaar ook gaan starten met azhar, en als ik jou foto's zie dan heb ik daar zeker zin in :D

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 21:30

Wat een gave combinatie zijn jullie, en het rood staat super!

Mag ik vragen waar je de beugelkorven vandaan hebt? En kan je die met 'normale' beugelriemen gebruiken?

Lauraaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 21:38

Wat en leuk verslag! en wat een heerlijk aandoenlijk koppie heeft ze :)

Binne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:22

Mooie arabier! :D :o

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:43

Wat een ontzettend leuk verslag!! petje af, dat je met zo'n barre weersomstandheden nog hebt gereden.

Knap gedaan!! verzorg je goed, dat kan je er (als de lente nu eens gaat beginnen) weer invliegen!

SemBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:05

Leuke foto's en veel succes in de klasse 2