Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
er zijn altijd wel dingen die positief zijn. ElCamino schreef:Dus wanneer je zegt wat er niet goed is mag dat niet ? hoe moet ik dat opbouwend zeggen dan ??? Sorry, daar ben ik niet zo goed in....als er iets goed gaat zeg ik dat ook heus wel, ik vond er gewoon niet echt iets goeds inzitten....moet ik dan mijn mond maar houden ?? Mogen er alleen maar goede berichten geplaatst worden? Volgende foto's zullen vast beter zijn en wanneer dat zo is kan ik wellicht wél iets"opbouwends" zeggen. Ik bedoel het helemaal niet om "af te zeiken" maar blijkbaar kijk ik kritischer ernaar dan de rest...
Backup schreef:Vraagje? Je zegt ergens dat de reining je niet ligt, maar dat je de kant van de koeien op wil?
Werken met vee is geweldig, maar omdat rij technisch correct te doen, zal je toch wel de reining moeten beheersen
Dat is de basis van het werk met vee
Verder wil ik je veel plezier wensen met het western rijden, het is echt verslavend!
, zoals ik al zei liet de eigenaar mij gewoon eens een draai doen om me te laten voelen waar ik naartoe moet gaan werken. Wat moet ik zeggen NEE L*L dat doe ik niet :p want een of andere bokker die ik nog nooit heb gezien zegt dat ik eerst laag en rond moet rijden, Kom op zeg, wees realistisch. je mag de waarheid zeggen. Maar er is een verschil tussen de waarheid zeggen en gewoon ronduit grof zijn. Bij jou eerder de tweede.
.