[SGW] Verslagen Barchem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: Verslagen Barchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:29

Ik ben na het jureren vrijwel direct naar huis gegaan.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:33

Oh ok. :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:34

Maar superleuk dier, de zwarte! tevreden met je punten?

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:38

rob helaas ook er uit 3x w op hindernis, super jammer om seizoen zo te eindigen,,,dressuur 189 springen pechbalkje op de laatste en dan sta je bij hindernis 2 stil:(
vorige week zo fijn de cross rondgereden, jammer dat er niet nog een cross is:(

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:45

Sue_ schreef:
Wat een toffe cross was dit!

Schimmel foutloos en 0,4 voor tijd en derde.
De zwarte ging abnormaal fijn in de cross. Die heeft veel geleerd dit jaar! Alleen een stop op de opsprong na het water. Maar tweede poging wel. En 5,2 tijdfout. Waren nog 6e maar waren 5 prijzen.

volgens mij heb ik jou op de foto met de schimmel haha :P

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:49

tientjeh schreef:
Maar superleuk dier, de zwarte! tevreden met je punten?

Ja joh! Had maar kort losgereden. Moest binnen een half uur na de cross van de schimmel alweer de proef in. :)

Echt jammer namelus. :( ik vroeg me al af wat er gebeurd was
Laatst bijgewerkt door Sue_ op 28-10-12 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:52

DmNqUe schreef:
volgens mij heb ik jou op de foto met de schimmel haha :P

Altijd leuk!!!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:55

Sue: Ik dacht dat het h12 was maar volgens mijn zus niet :P Niet echt opgelet dus. Ik stond bij de iets bredere sprong van die '3 op een rij' met als laatste dat hooiachtige sprong. Maar stond dus op die middelste (door lichtverschil niet meerdere op de foto gezet).

Jammer voor de mensen waarbij het niet zo lekker ging :(:)

Echt erg. Er kwam iemand aangalloperen, paard weigert op de sprong, ze wil opnieuw aanrijden en glijdt met haar paard onderuit. Valt eraf en iemand komt om te vragen hoe het gaat (en nummer in te nemen) en ze staat zo op klimt op het paard. Krijgt nog een waarschuwing maar gaat door, hinderniscontroleur van 2 verder zag het en is midden voor zijn hindernis gaan staan. Is ze daar nog overheen gegaan (vlak langs die man heen). Nou die mogen ze van mij echt een boete van de knhs geven!
Als dit een bokker is, helaas maar trek m'n mening niet terug ;) vind het erg ongepast!!

Ben de foto's wat aan het bewerken, komen vanavond op www.hippisch-shot.nl
heb door omstandigheden alleen de B paarden gefotografeerd

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:58

@Sue_ tenminste als jij dit bent ? :p ( dit is een sterk verkleinde foto, groot formaat kan ik wel via de mail sturen als je het bent )
Afbeelding

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:02

Anke dat was nr 14! :)
Jeetje wat een verhaal zeg. Hoe onbeschoft is dat

Ja leuk! Ik stuur je even een bericht!
Laatst bijgewerkt door Sue_ op 28-10-12 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:12

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:23

AnkeVivaldi schreef:
Sue: Ik dacht dat het h12 was maar volgens mijn zus niet :P Niet echt opgelet dus. Ik stond bij de iets bredere sprong van die '3 op een rij' met als laatste dat hooiachtige sprong. Maar stond dus op die middelste (door lichtverschil niet meerdere op de foto gezet).

Echt erg. Er kwam iemand aangalloperen, paard weigert op de sprong, ze wil opnieuw aanrijden en glijdt met haar paard onderuit. Valt eraf en iemand komt om te vragen hoe het gaat (en nummer in te nemen) en ze staat zo op klimt op het paard. Krijgt nog een waarschuwing maar gaat door, hinderniscontroleur van 2 verder zag het en is midden voor zijn hindernis gaan staan. Is ze daar nog overheen gegaan (vlak langs die man heen). Nou die mogen ze van mij echt een boete van de knhs geven!
Als dit een bokker is, helaas maar trek m'n mening niet terug ;) vind het erg ongepast!!

Ben de foto's wat aan het bewerken, komen vanavond op http://www.hippisch-shot.nl

Bah wat een onbeschoft persoon. Weet je het nummer ook nog? (mag per pb?)

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:26

ik heb eventueel ook nog een of meerdere foto;s van de volgende startnummers :

nummer 131
Nog iemand met een blauw shirt aan, zwarte bodyprotecter, witte rijbroek, bruin paard ( kan het nummer net niet lezen )
nummer 135
nummer 136
Nog iemand met een wit/grijs gestreept/geruit shirt?, witte rijbroek, zwarte bodyprotector, bruin paard ( ook geen nummer zichtbaar )
Nummer 147
en nummer 159

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:38

BuenaVista: Je hebt pb!
Dmnque: Wauw mooie foto zeg :)
Sue: Ga zo even je filmpje bekijken! eerst ff druk met de foto's haha. Die van jou met de zwarte is mooi geworden.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:41

Ik heb vandaag gekeken, volgens mij heb ik die hiervoor met schimmel op een zwarte gezien, kan dat?

Eentje was ook redelijk banketstaaf. Die ging met springen door de tweede van een dubbel. Wilde hem opnieuw aanrijden en werd uitgebeld omdat het foutief parcours was. Je bent immers tussen twee staanders door dus geldt dan als balk en niet als weigering. Zonde.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:45

Serieus? Dat was sneu dan zeg!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:49

Handig, ze hebben bij de uitslagen neergezet dat ik ook zaterdag heb gefotografeerd. Maar heb alleen vandaag B paarden gefotografeerd. Zie de mails nu al binnen komen, uch :P !!

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:13

heyyyyy

nog niet veel goede berichten helaas... en het was zooooon mooie cross.. maar technisch toch lastig...

ik had redelijk gedressuurd. beetje simpel mocht wat meer pit in maar toch 193 punten stond daar nog 3de mee! springparcours ging super! alle impuls was terug en ze was super te controleren en sprong geweldig foutloos rond! TOP! stond op mooie hoogte en leuke lijnen!
toen de crossss. tja die was helaas bij hindernis 2 al voorbij :( .. ik reed al rustig aan en bleef goed terug zitten maar ze schrok zo van de afgrond dat ze wilde stoppen en toen ik haar toch ff aanmoedigde met mijn been probeerde ze het toch maar struikelde en lande op de knieen de afgrond in |( . echt zielig. en ik lag er naast (was minder zielig :P) gelukkig allebei heel gebleven en rustig terug gegaan en bij het inrijdterrein nog een sprongetje genomen voor het vertrouwen. liep super en ze is mega fit dus echt jammer dat het zo afliep want ik had veel vertrouwen in haar met deze cross. :j ..volgende keer beter! weer wat geleerd en we trainen rustig door en komen volgend jaar nog beter terug!! *D !

gefeliciteerd voor alle mensen die hem uitgereden hebben en prijzen hebben! TOPPERS!
voor diegenen waarbij het niet zo lukte: keep up training! and have fun! komt vanzelf weer goed! *\o/* je kunt van alles beter worden ook van tegenslagen! :j
Laatst bijgewerkt door Horsemaniac op 28-10-12 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:13

Ook vandaag dus weer wisselende verslagen. Wat balen van de vroege uitvallers... Altijd zo zonde :(:)
Gefeliciteerd met je prijs Sue! Lekker hoor!

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:18

AnkeVivaldi schreef:

Ben de foto's wat aan het bewerken, komen vanavond op http://www.hippisch-shot.nl

We zaten bij de omroep ook al te kijken hoe dat nu kon. Ze krijgt wel een brief want ze is ook gefinished! Verder top weertje en geen ongelukken gebeurd!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:32

Ik zag bij de pony's wel een ambulance staan bij H1/H2. Is dat nog wel meegevallen? :)

Anne echt heel jammer. :( Die sprong ging vandaag in de klasse L ook al vaak mis.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:33

Ja schandalig, ze klom haar paard al op terwijl ze nog nieteens had gezien of hij niet mank liep!! Paard ging vol onderuit, dan klim je daar toch niet zo weer op. Niet te begrijpen..

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:37

Sue_ schreef:
Ik zag bij de pony's wel een ambulance staan bij H1/H2. Is dat nog wel meegevallen? :)

Anne echt heel jammer. :( Die sprong ging vandaag in de klasse L ook al vaak mis.

jammer babbel altijd ff met de hindernis controleurs en die vonden het mee vallen, maar had met de lage sprong voor de B niet verwacht dat het zo tegen zou vallen. denk ook wel dat ze het kan maar ze moet gewoon die flap poten intrekken hihi;) dan kun je je benen naar voren steken bij het landen hihi dat helpt bij het blijven staan! ach goede oefening! het was wel een primeur! ben nog NOOIT van Breeze afgevallen zelfs niet met inrijden 3 jaar geleden!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:40

Nee die lage sprong voor de B gaf verder weinig problemen geloof ik. Maar de L-hindernis ging nog niet vanzelf. Toch veel die schrokken van de lage landing.

Nou volgende keer dan val je thuis maar.... tijdens zo'n cross is wel heel erg zonde. ;) :D

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:43

Foto's staan online. Als ik wist dat de hindernis er was waar ik later heb gestaan was ik er eerder naar toe gegaan, veel mooier licht. Foto's van de eerste sprong worden nog wel bewerkt bij bestelling.
www.hippisch-shot.nl