nou ben dus niet de enige. ik zou mij afgemeld hebben maar goed.ben vandaag lekker na het bos gewest en 2 mooie boompies gevonden in het bos dus nog lekker gesprongen.
xxitsmexx schreef:nou ben dus niet de enige. ik zou mij afgemeld hebben maar goed.ben vandaag lekker na het bos gewest en 2 mooie boompies gevonden in het bos dus nog lekker gesprongen.Haha hier nog 1! Ik heb nog paar x water gegallopeerd erbij!
Ik ben vandaag naar een cross terrein in de buurt gereden en alsnog wat hindernissen kunnen springen!Rijden jullie in Princenhage mee?
Ik wel. Helaas niet meer kunnen trainen. Worden voor mij alleen helaas de paar boomstammetjes hier in het bos zelf spingen. Meer heb ik niet.
Weet iemand of er al een nieuwe datum bekend is? Of werd het niet verplaatst? Kon namelijk de vorige keer niet, maar zou als er een nieuwe datum komt graag mee doen!!
Ok bedankt voor je reactie! Hopelijk komt er nog een nieuwe datum.. Ook al betwijfel ik dat, aangezien het seizoen begint af te lopen helaas
Dit jaar sowieso niet meer nee. De planning is volgend jaar. Dat stond tenminste in de afmeldings-mail...
Oké! Fijn om te weten! Zouden jullie mij een pb willen sturen als jullie van het voorjaar een mail krijgen met de nieuwe datum?