? Bianca, echt super!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
In markelo kreeg ik nog het commentaar dat ik te hard ging, dus nu bewust meer teruggenomen voor de hindernissen en blijkbaar met effect! 
we stonden zo mooi bovenaan! 207 in de dressuur, springen foutloos. Maar helaas, de trainingen gingen zo goed, maar op het moment dat het moest gebeuren gisteren had Zam er niet zoveel zin in. Hindernis 1 was direct al een stop, echt uit het niets?! Snapte niet waar dat vandaag kwam. Ik meteen al strontchagrijnig
... vervolgens op het riet 2x geweigerd en op de zaagselpakken dubbelsprong en toen was het dus over en uit.. Erg jammer.... baalde zo ontzettend! Had zo'n mooi debuut kunnen worden!

zwaar hoor, zo'n eerste schooldag.
Rosalie123 schreef:@ Ibalia, het ging er niet om dat er te weinig bordjes stonden om met je auto naar het terrein te komen. Want naar mijn mening kon je die niet over het hoofd zien. Wat verwarrend was, was dat er op stond CH (concours hippique) Norg. SGW-ers zijn op zoek naar een bordje met "SGW" of "Cross", niet naar een Concours Hippique. Ik snap wel dat er niet tegelijkertijd een CH en SGW worden georganiseerd en kom natuurlijk uit de buurt waardoor ik wist waar het was. Maar misschien lag het daar aan?
En ik miste ook de wegwijsbordjes in het crossparcours (bijv. L pa links, B pa rechts, etc) De plattegrond was miss daarvoor in de plaats, maar als je die niet bij je had was het wel lastig.
Verder vond ik het voor de eerste keer georganiseerd echt een top wedstrijd!
en moest ik dus al eerder rechtsaf, maar dat bord zag ik dus ook over het hoofd, hing zo'n bordje met "manege" die je echter van 1 kant af gezien niet kunt lezen....
en als je niet weet waar het is ligt de manege best wel verscholen achter die voetbalvelden, maar goed......zal wel komen omdat ik zo vroeg moest.
(en ik had mijn lenzen nog niet in....
)
.
zoveel tijd raak je er niet kwijt, dus snapte niet waarom ze in racetempo door die hindernis moesten..
Evony schreef:Ik kwam ook heel rustig over de boomstam en toen zo het water in zonder problemen
we herkenden je bijna niet!