Bij ons word het nu rond half 6 op denk ik, wij gaan samen starten met Anouk dus!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 17-09-12 12:53
Kim: ja gezellig he! Voor jou dus ook vroeg opstaan. Dat is het nadeel van hogere klasses, maar ook wel heel leuk. Dat hebben we er maar voor over. Tot zaterdag!
Poeh ik vind het spannend! Zag op de startlijst dat ik het oudste paard van iedereen bij me heb Ben benieuwd hoe mijn oude dame het zal doen, want een 35 km is best lang. We hebben een aantal jaren redelijk fanatiek endurance gereden, maar de laatste 2 jaar niet meer. Dus ik ga voor ´to finish is to win´, mooi kalm aan kijken en mijn paard goed in de gaten houden.
Iedereen die mee doet in elk geval veel plezier en succes!
Hmm, ik ben de route voor morgen aan het bekijken. Kom vanaf Oosterwolde en wilde via Beilen(=aansluiting 31) naar Assen. Maar lees onderstaande: Rijkswaterstaat sluit van vrijdag 21 september 20.00 uur tot maandag 24 september 6.00 uur de toe- en afrit A28 Westerbork (31) bij Beilen af voor het verkeer richting Hoogeveen. Dit gebeurt in verband met de aanleg van twee rotondes op de N381 door provincie Drenthe. Dit heeft voor mij dan geen consequenties toch? Omdat bij Beilen richting Assen wil ipv Hoogeveen?
Ik hoop dat het lukt met de trailer ophalen vandaag.. De trailer moet uit Haren komen, maar met dat virale feestje (Project X) daar zouden er al wegen afgesloten zijn.. We'll see!
Nou Lappie-Lap, als jij van de N381 komt moet je ook via die rotonde die nu in aanleg is (ben er gister nog langs gekomen). Maar gister lag die rotonde er iig al wel...dus misschien kun je er gewoon langs. Voor de veiligheid zou je Hoogersmilde eraf kunnen gaan en dan via het Oranjekanaal rijden. Maar dat gaat je wel wat tijd kosten denk ik.
Heerlijk gereden vandaag in grolloo samen met Anneloes! (royaltjuh) Helaas op de nakeuring een B voor locomotie en slechte darmgeluiden, maar voor de rest heel geslaagd! Ben benieuwd naar de foto's (vooral die bij het water:D)
Ja het was zeker een geslaagde rit! Viva kwam na 35km nog fris en springend over de finish, had prachtige waardes bij alle keuringen en blijkt toch een heus endurancepaard te kunnen worden
Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's! Wie was degene die bij de hekken foto's stond te maken?
De fotos van bij het water staan op fien-fotografie.nl!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 23-09-12 11:02
Gisteren een heerlijke dag gehad. Moesten wel vroeg op, maar dat hoort erbij. Normaal loopt die stinkerd zo de trailer in. Gisteren met een strakke tijdplanning dus niet! We hebben 15 - 20 minuten staan te hannessen, voor hij er met een grote sprong inging. hehe. We waren er iets voor half 9. De ene helft ging naar de voorbepreking (die net afgelopen was), dochter en ik en paard naar de voorkeuring. Gauw paard nog wat te eten gedaan, onderwijl opgezadeld. Ook waren we te laat voor de massastart. Dochter is toen maar later alleen gestart. Voor de rest ging het voorspoedig. We waren verder op tijd bij elke groomplek. Paard had niet zoveel zin, dus liep niet zo enthousiast. Op de vetgate gelijk aangeboden. Nette pols van 52. De rest van de keuring was ook ok. lekker eten voor hem neergezet. We hadden laatst wat proefzakjes gekregen van de Pavo. Meneer vond vooral de Daily plus erg lekker. Ging later nog op zoek naar het lege zakje om te kijken of het echt leeg was. Ook nu vertrok dochter bij de vetgate weer te laat, wel 2 minuten. Nu had ze onderweg aansluiting van een andere ruiter. toen gingen beide paarden echt lekker lopen. Uiteindelijk hebben ze onderweg nog het een en ander ingehaald. Op de finish weer direct aangeboden. Pols weer netjes 48. Paard lekker verzorgd. Mijn handige eega heeft een watertank ingebouwd in de auto, met slang. Konden we hem even lekker afspuiten. Dekentjes erop, drinken, lekker eten, appels/wortels. De nakeuring was ook goed. Bij het voordraven werd meneer nog even blij en ging lopen springen en huppelen. Kregen we gelijk als commentaar dat hij wel naar de klasse 3 kon en hij kon nog wel een rondje. Dochter heeft nu de punten binnen en mag nu klasse 3 starten! Vonden het een leuke wedstrijd. De routekaart was duidelijk, de groomroute was duidelijk, volgens dochter was de route in het bos ook erg goed aangegeven. alleen jammer dat je zo'n end moest lopen van de auto naar het secretariaat en weer terug. ook bij het inladen werd meneer weer lastig en wilde de trailer niet in. Na 10-15 minuten toch weer met een sprong. Hert was een lange dag, maar wel leuk.