Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Farah_ schreef:Muzefee schreef:
Heb vandaag weer een tijdje op de heide gezeten, vlak voor de 10K om foto's te maken! Deze zijn inmddels te vinden op mijn website http://www.jw-fotografie.nl!
Zo, jij bent snel! Mooie plaatjes weer!
Faline schreef:Wij hebben last-minute toch besloten om niet te starten, inderdaad vanwege het weer. Dat icm met mijn gezondheid gewoon niet zo'n goed idee. Nu ik lees dat het inderdaad erg nat en glad was, toch heel erg blij dat we thuis gebleven zijn. Het was anders de bedoeling gewoon voor de gezelligheid een rondje mee te doen, maar ja, dan moet het weer en de bodem toch wel een beetje meezitten, helaas was dat niet het geval.
Vind het erg jammer, maar ja, gezondheid gaat voor, misschien later dit jaar nog voor de herkansing en anders zijn we er hopelijk volgend seizoen weer bij.

Paard had ook erg nette waarden overal ... finish met 44, ik sloeg bijna stijl achterover 
).
Dus ja, in dit geval kon ik niet van hem verwachten dat hij het zo lang uit ging houden. Maar snap dat het voor een organisatie erg jammer is en teleurstellend als er maar zo weinig mensen zijn. Daarnaast... ik bewaar de lijsten en uitslagen altijd... dit keer dus met lege handen weg...
rox_en_wilvy schreef:Ik zie het wachten tot de prijsuitreiking als een mooie gelegenheid om wilv lekker te laten rusten in een paddockje! Een trailerrit is voor een paard erg intensief en vind het wel zo eerlijk tegen het paard om ze rust te gunnen voordat we weer naar huis gaan! Misschien ook een idee voor anderen!