De eerste keer bij Rob vond ie het allemaal erg spannend en het water duurde bijna 10 minuten voordat ie er in ging (met hulp van een ander paard). Gister weer naar Rob geweest en hij pakte alles super aan! Zelfs zonder hulp meteen het water in!
Ben benieuwd wat ie op vreemd terrein doet!
.
Succes met je reservepaardje!
Ik kan zelfs niet een beetje meedoen. Ik heb maar 1 paard en die trof ik afgelopen zondag dus ook aan met een dik been
Ze heeft zich wsch verstapt in de wei. De eerste paar dagen liep ze kreupel en dat had ik met haar nog niet eerder meegemaakt. Superbezorgd dus en bang dat het een peesblessure zou zijn. En daarbij natuurlijk enorm aan het balen dat ik me af moest melden, was er echt klaar voor en had er echt veel zin in! Nu is het stappen aan de hand in plaats van lekker crossen. Ze is nu niet meer kreupel gelukkig en de zwelling is zo goed als weg. Nu even goed de tijd geven om te herstellen en woensdag mag ik er weer op van de dierenarts. Wat jammer dat het net nu moet gebeuren
Er mogen misschien inderdaad wat meer combinaties in maar alles is heel mooi eerlijk (ok, skyjump is voor t B best n uitdaging) gebouwd en mooi aangekleed
Mijn gsm heeft de laatste dagen kuren
. Dus zeg maar kort na de wijnvaten op t rechte pad is de finish.
Hopelijk kunnen we morgen de moed en RUST vinden! Erg spannend! Gewoon bij twijfel lekker terug naar draf
Iedereen vast heeeeeeel veel plezier!