ik raak nu al in de war met plaats en datum
ik kies voor Beverwijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en ik heb nog zo weinig lessen gehad, dat het een groot fiasco gaat worden. Maar mocht iemand toch perse een extra paard mee willen nemen of mocht er een paard beschikbaar zijn die dag... wie weet
Sonja schreef:Rina, in welke regio zit jij dan? Als ik hier in het Oosten een beetje gesettled ben wil ik best eens met wat anderen (!!!) kijken of hier ook niet wat op te zetten is. Onze manege wordt op zaterdagavond nauwelijks gebruikt en is misschien wel af te huren? Ligt bijna direct langs de A1 dus voor mensen uit het Oosten best aardig bereikbaar.....
Sonja schreef:Rina, in welke regio zit jij dan? Als ik hier in het Oosten een beetje gesettled ben wil ik best eens met wat anderen (!!!) kijken of hier ook niet wat op te zetten is. Onze manege wordt op zaterdagavond nauwelijks gebruikt en is misschien wel af te huren? Ligt bijna direct langs de A1 dus voor mensen uit het Oosten best aardig bereikbaar.....