Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Dan is het ook belangrijker om op vertrouwen te rijden, fijn dat je rondgekomen bent dan
. 
heb ik er helaas mijn laatste weigeringen gehad.

!
ik zag vreselijk op tegen die dubbel over het weggetje, daar tussen was het vreselijk glad! ze hadden er wel wat zand over gegooid maar ik vond het heel eng. Als ik beter had gereden had ik hem er makkelijk door kunnen zetten maar ik ben tevreden!! 
)

Met het zand er uiteindelijk bovenop in de cross echt geen probleem met de wegovergang gehad, ging prima 

Ik vond de B-cross prima te doen, zaten niet heel moeilijke hindernissen of technische dingen in. Alleen de witte hindernissen vonden nogal wat paarden wel heul erg spannend volgens mij 
Na Texel niet meer in de cross gestart dus dit was wel weer even genieten hoor! Ze liep heel fijn en was heel goed onder controle, wel een weigering op 3, t witte hekje en op de boom voor het water. Bij hindernis 3 was ik er niet op bedacht en stond ze op t laatste moment ineens stil, en bij t water had ik zelf niet genoeg been eraan, dus volgende keer beter opletten.