Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mazzeltje schreef:Karrimh schreef:wij zijn zeker goed bezig, respect voor ons![]()
hopelijk volgen nu meer mensen zodat er genoeg vrijwilligers zijn
Whahahahaha, het issss moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als wij!
Djilna schreef:Hm, weet niet of die op dezelfde wedstrijd willen helpen als zulke zelfingenomen mensen als jullie hoor![]()
![]()
Frensie schreef:Ik hoop voor jullie toppers dat het morgen niet al te nat is tijdens het voorrijden!!!
MyrtheJ schreef:Jeej ik kom jullie donderdag helpen met dank aan donna!

Karrimh schreef:jammer dat je de minimum snelheid niet hebt gehaald, misschien onderweg toch te lang gestopt en teveel tijd verloren.
uiteraard wel gefeliciteerd met het behalen van je doelen![]()
mijn super shet van 90cm loopt ook endurance met 2 vingers in zijn neus en haalde zelfs dit jaar in KWB een snelheid van 10,4km/uur
_Noah schreef:@nikkielvis; goed gedaan voor de eerste keer. Helemaal uitgereden & plezier gehad en Elvis mag trots zijn.
Karrimh, voor iedereen een eerste keer, ik vind dit een hele nette prestatie zeker voor iemand die een full time baan heeft en traint in parken in de avonduurtjes na het werk.