) ook die van mij had gister een adhd aanval die heel de dag duurde, maar we waren dus niet de enigste
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) ook die van mij had gister een adhd aanval die heel de dag duurde, maar we waren dus niet de enigste
rox_en_wilvy schreef:mij lijkt een massa start wel handig voor mijn pony, gister na de start deed ze heel hard draven tot dat ze diegene zag die voor ons starte en daarna was het goed, lekker lang teugeltje( zal wel dr draversinstinct zijn, eerst iemand inhalen en dan rustig verder) ook die van mij had gister een adhd aanval die heel de dag duurde, maar we waren dus niet de enigste
daffie1986 schreef:rox_en_wilvy schreef:mij lijkt een massa start wel handig voor mijn pony, gister na de start deed ze heel hard draven tot dat ze diegene zag die voor ons starte en daarna was het goed, lekker lang teugeltje( zal wel dr draversinstinct zijn, eerst iemand inhalen en dan rustig verder) ook die van mij had gister een adhd aanval die heel de dag duurde, maar we waren dus niet de enigste
Jullie vielen ook wel heel erg op zeg met dat roze.
. Het is bij toeval onze kleur geworden! Maar vind het wel handig, zo blijven we goed herkenbaar!