Ik ben er al helemaal klaar voor alleen nog even wakker worden....
Heb de auto gister al volgepakt en zo op naar stal om Bon Bini wakker te maken, die stond gister al zo verbaasd te kijken dat ik alle spullen aan het laden was en hem oversloeg
Ik heb gister ook een geweldige dag gehad, het weer werkte gelukkig ook mee.
Sommige stukken met kaartlezen waren best trikkie maar we hadden het goed gedaan met een 2de plaats na de por. De ma ging boven verwachting want ik heb in galop de baan kunnen afleggen maar helaas geen punten gekregen (waarschijnlijk een voet op de lijn) en het hindernisparcours ging ook boven verwachting goed. BB ging zelfs onder de laaghangende takken door in een draf terwijl ik dacht dat we hier niet eens onderdoor zouden gaan. Springen van de takken en dikke boomstam hebben we overgeslagen aangezien hij nog niet snapt dat voeten opgetilt moeten worden bij een hindernis en de waterbak weigerde hij zeer beslist.
Zelf was ik super tevreden, hij heeft het geweldig gedaan op zijn 1ste trec wedstrijd. Op naar volgend jaar!
Ook ik ben erg trots op m'n friesje! Heeft een super sprong gemaakt over de boomstam! Was een super dag om zijn 5 e verjaardag te vieren. Sfeer was geweldig organisatie was goed, iedereen BEDANKT!!!!!!
Ik heb ook een ontzettend leuk en gezellig weekend gehad als vrijwilliger en fotograaf! Ik heb alleen wel een beetje spierpijn overgehouden van het opzetten/afbreken van de PTV en het vele malen door mijn knieen gaan voor de foto's
luanova
Geplaatst: 01-05-12 15:32
Ze zijn gaaf !!! heb gelijk al 1-tje gepikt voor facebook.... Moet toch ergens bewijsmateriaal hebben voor al mijn grote verhalen Gaaf gedaan Mitxa !!