[WN] Onze kleine meid presteert ver boven verwachting.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Re: Onze kleine meid presteert ver boven verwachting.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 23:20

thanx

silvester

Re: Onze kleine meid presteert ver boven verwachting.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:52

Ik zie dit topic nu pas.
Wat ontzettend gaaf dat ze het zo goed doet.
Heerlijk om dat zo samen met je dochter te kunnen doen.

Ik ga Milan vanavond dit filmpje laten zien; zeker weten dat hij dat ook wil als hij 10 is. ;)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 17:52

Hoi, ja bedankt. En hij mag het ook wel eerder hoor, zeker op een oefenwedstrijd. Gewoon ff toestemming vragen. Cyann deed paar jaar geleden in Oud Gastel ook al mee in de Trail en In hand trail.

En weet je wat ook zo fijn is als ze er altijd bij zijn....ze weten al zooooo veel. Ze weten precies hoe alles reilt en zeilt op wedstrijd. Wat fout is en wat goed. Die kids hebben wel zo'n voorsprong op de rest van alleen al die jarenlange betrokkenheid via hun ouders :+

Gister ook weer zo'n voorbeeld, zeg ik tegen Cyann "je bent als 48e aan start bij de schietberg reining competitie". zegt ze meteen: "zo, dat duurt dan zeker wel 2.5 uur eer ik aan de beurt ben".

????? Whaaa....ze is nog nooit gestart met zoveel starts, maar er wel vaak bij geweest en dus weet ze het "gewoon".

budweiser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 19:42

Wat een leuk bericht krijg ik hier onder ogen.
Geweldig!!...vechten om de paarden thuis.... ha ha ben benieuwd wie er wint,komt vast goed.
Toppie Cyann!!!