Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. manic schreef:Wordt dat straks als het digitaal inschrijven geopend wordt niet allemaal anders?
Ik kwam van de week per ongeluk al een (nieuwe?) MijnKNHS tegen... Het lijkt me dat heet straks een kwestie wordt van een knopje aandrukken op de MijnKNHS kalender en dat je dan alle gegegvens in 1x binnen hebt.

Paul_H schreef:Misschien is het een idee om een ruiter alleen in te laten schrijven wanneer die over startkaart en startkwalificatie beschikt. Dan haal je volgens mij een hoop mensen eruit die inschrijven "voor het geval dat het straks vol zit".

Loetie84 schreef:Paul_H schreef:Misschien is het een idee om een ruiter alleen in te laten schrijven wanneer die over startkaart en startkwalificatie beschikt. Dan haal je volgens mij een hoop mensen eruit die inschrijven "voor het geval dat het straks vol zit".
Maar hoe controleert een secretariaat dat? (ben het er overigens wel mee eens hoor, zou een goeie zijn) Of hoe controleert een secretariaat dat een wissel van paard bv een wissel is ivm met een blessure en niet een wissel omdat er een fictief paard was opgegeven?
Of kan een secretariaat aan de hand van het combinatienummer de standen zien?
*edit typo

texelse schreef:Deelnemerslijst is ideaal, voor alle partijen. Betalingen kunnen er op bijgehouden worden dan is het allemaal duidelijk. Nog mooier is een "ideal-functie" bij het digitaal inschrijven........