Maar dat is even niet anders, maar als ik het van te voren had geweten had ik wel gelijk voor een paspoort gegaan
. Ik hoop dat iemand wat aan die informatie heeft! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik hoop dat iemand wat aan die informatie heeft! Sugarmiss schreef:Is een certificaat van de DA niet inwisselbaar voor een paspoort door een 'erkende' instantie dan (vreemde zaak).
Citaat:*daar kan de APHA nog een voorbeeld aan nemen*
Tenfold schreef:Citaat:*daar kan de APHA nog een voorbeeld aan nemen*
De APHA doet, als Amerikaanse organisatie, niets met Europese/Nederlandse paspoorten. Als Nederlandse paint-equivalent van de NQHA, zou de DPHC hier een rol in kunnen vervullen.
Daar heb ik ooit eens naar gevraagd. De reactie was, op zijn zachtst gezegd, nogal teleurstellend (zowel inhoudelijk, als de manier waarop). Daar hoef je op het gebied van paspoorten en chips dus niets van te verwachten.
Ik ben namelijk al anderhalve maand aan het wachten op de papieren van mijn paard, die ik gewijzigd naar Amerika heb gestuurd. Daar doelde ik op. Maar het paspoort vind ik op dit moment een stuk belangrijker dan de papieren. Die komen vanzelf wel
vera schreef:http://www.horse-passport.nl/
Wat vreemd, als je het via deze site regelt dan kost het 23 euro en er wordt geen woord gerept over een NQHA lidmaatschapskorting.