rina schreef:Xono, Chum begon erover en ik heb lopen zoeken, want ik heb er iets over gelezen maar kan het niet meer vinden![]()
Voor paarden die te koop staan hebben ze toch ook nog wat extra's?? Als in folders die neergelegd mogen worden enz enz??
Zou voor een verkopende partij mss wel een extra impuls kunnen geven het paard beschikbaar te stellen.
Het wordt in elk geval vermeld dat het paard te koop staat!
Rumpleteaser schreef:Een vriendin van me is er ook mee bezig, ik hoop dat ze jullie verder kan helpen.
Heeft zij zich al gemeld bij een van ons? (anders even pb over wie het gaat?
)
Ik weet zelf niet of er vanuit de organisatie nog extra's zijn, zoals iets in de omroep oid. Dat zouden we eventueel uit kunnen zoeken natuurlijk!
Als ze maar genoeg paarden hebben om het uberhaupt door te kunnen laten gaan, daar gaat het om.
maar wij zijn natuurlijk ook superblij met jouw paarden! Daarbij is de minimale 7 ook niet handig. Mocht er ergens 1 uitvallen (door verkoop of een andere reden), dan hebben we gelukkig nog extra paarden. En sowieso is het voor de doorgang van het hele evenement natuurlijk super dat wij meer dan de gevraagde paarden kunnen meenemen.