[WN] Rick en ik ITP! :D (western)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Re: Rick en ik ITP! :D (western)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:15

Ach Robyn.....oliebol happens, en ik geloof nooit dat Rickie er slechter van is geworden...die doet z'n ding, en als hij goed gereden/aangepakt wordt issie zó weer de oude!!! Karakter genoeg heeft ie in elk geval.
Vind het leuk hem weer tegen te komen !!!!en als er ooit iets is....gewoon vragen, ik kom je weer helpen hoor!!

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:21

Wat super van je. Maat je hebt idd gelijk. Toen ik hem laatst weer eens flink aanpakte liep hij weer als een tierelier.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:02

rick ziet er goed uit!! ik ken hem nog wel.. hij heeft een tijdje bij ons op stal gestaan toen hij nog van wendy was..

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:13

fique: Dat was zeker op de Kalverhoek, toen de jongens hem zadelmak maakten en in training gehad hebben....

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 08:33

Ja idd.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 08:35

ziet erg leuk uit
veel plezier samen *\o/*

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:02

rapido schreef:
Heeey Rick!
ik ken hem ook en ook de mensen die hem van Wendy destijds gekocht hebben. Die man is idd zadelmaker geworden had hij laatst verteld toen ik ze tegen kwam. Ik had toen al zo mijn bedenkingen aangezien ze een paar jaar terug nog van de hoed nog de rand wisten kwa paarden. Ik hoef iig géén zadel van hem!

Hij heeft zelfs een website waarop hij zadels en leder verkoopt. Alleen er staat een foto van Rick op met zadel met daaronder alleen een blanket. Hoop niet dat ze zo gereden hebben. Bij nader inzien, ze reden hem ook zonder pad. Dus idd rapido, veel verstand zullen ze er niet van hebben helaas.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:59

Goh, lees ik net dat ie toch weer te koop staat. Balen hoor. Hopelijk komt er iemand voor hem. Kan zelf helaas niet elk paardje meenemen wat ik tegenkom en dat gebeurt nogal eens.
Succes voor Rick!!!

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 13:45

superpony schreef:
Goh, lees ik net dat ie toch weer te koop staat. Balen hoor. Hopelijk komt er iemand voor hem. Kan zelf helaas niet elk paardje meenemen wat ik tegenkom en dat gebeurt nogal eens.
Succes voor Rick!!!

even over het verkopen. we laten eerst even een osteopaat komen. hij staat nu 'gerseveerd' ik hoop dat t toch lukt hem te houden, maar ik ga hier niet over op bokt.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:45

Gelijk heb je! Succes en hopelijk vind je een goede oplossing voor jullie alletwee !!!

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 18:59

YESSSS!~!!!!!!!!
De osteopaat is langs geweest!!
En zoals gehoopt is het te verhelpen!! :D
Hij heeft een te klein zadel opgehad (voordat wij hem hadden gekocht) hij heeft hierdoor een trauma aan zijn schoft en is erg gestrest als je aan zijn rug wilt komen.
Nu is de planning en advies van de osteopaat, rustig aandoen de eerste weken en niet rijden 3 a 4 weken daarna alles weer opbouwen door middel van zonder zadel rijden, eerst stappen dan na een weekje ofso draven en dan langzaam de rest EN veeel rust, dus niet zoals we eerst deden elke dag rijden of 5 a 6 x in de week rijden. Nu word t hooguit 3 a 4 x en niet meer wel minder.
Ik ben ontzettend blij en hoop dat we er samen uitkomen anders zou hij idd niet voor mij geschikt zijn en moet hij helaas alsnog naar een ander baasje (ten minste als hij het daar dan beter heeft, maar dat spreekt voor zich)

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:22

Laat dan wel een zadelmaker komen zodra je weer gaat rijden (met zadel) want dit zadel is nou ook niet echt je-van-het. ;)

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:35

Ben er blij om Livanna!! Ik gun rick een goed leven en een hoop lol met zijn baas.
Het blijft wél een paardje wat goed angepakt moet worden, met lang leve de lol kom je er niet bij hem. Maar als je hulp van Robyn hebt komt dat goed!!! en voor vragen kunnen jullie altijd terecht.
Succes met hem..

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:53

Ik ben ook blij dat een osteopaat jullie kan helpen, en dat je ook achter een goed zadel aan gaat.
Er zijn niet veel mensen die over dat na denken, zelfs de ''PRO's'' niet , enkele trainers in de VS die ik ken laten elk paard wat bij hen binnen komt nakijken, wij hebben ook enkele mensen kunnen overtuigen een osteo er bij te laten , en die zijn erg tevreden, ik hoop dat jij dat ook gaat zijn,succes.

morelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 13:52

Goed om te horen dat je het nog niet opgeeft. Succes met revalideren, met goede begeleiding voor jullie beide gaat het vast helemaal goed komen!

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 11:01

dank jullie wel!! :D

even over het zadel, allebei de zadels gaan weg zowel mijn wintec als dit westernzadel wat hier opstaat.
Allebei pruts dingen op zijn ruggetje :( terwijl we die wintec nog wel hebben laten nakijken... maarjaa we gaan nu voor een zadel wat voor hem het beste is, of deze nou versleten is of gloednieuw, als hij maar oop zijn ruggetje super goed ligt!! :D

maartjevdven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:13

Wauw !
mooie pony ! _/-\o_

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 23:24

dankje wel!! :D :o