Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

was ook wel een simpel crossje moet ik zeggen. paard trok heel fijn op de crosshindernissen aan, en water ging alweer heel goed. volgens mij begint hij nu door te krijgen dat de waterbak ook leuk is 
dan kun je toch beter even een foutje maken in de dressuur, al was dat ook niet zo handig van mij

Eef_Bam schreef:Ik krijg net te horen dat een stalgenootje van mij eerste is geworden op haar debuut in de B-paaarden in Lisse, echt top!
Eerlijk gezegd dat ik in zo'n baan en met een hc start echt niet mijn paard aan gort ga rijden. Daarnaast was ik ook niet helemaal lekker dus ik vond het wel gesneden.
.
De wederhelft reed, ik was groom
Foutloos springparcours en foutloze cross, alleen nog iets te langzaam. Hindernis 1,2,3 gingen nog wat traag en daarna ging ze als een speer, waterbak ook geen probleem en heeft ze de combinatie voor haar nog op sleeptouw genomen
. Zoals met alles met Dais wordt dit waarschijnlijk vooral een geval van positief aanmoedigen en een paar keer doen en dan komt het vanzelf wel goed
. De cross zelf vond ik trouwens ook prima staan voor alle categorieën
Dressuur was wel wat zwaar, maar goed, beter dit dan zuigende modder en de cross en het springparcours waren prima. Superveel vrijwilligers op de been, alles heel netjes en op tijd verlopen volgens mij en een hele prettige sfeer. Hulde! 
hennydehart schreef:Ik ben het ook helemaal met je eens Manic!
Vond het een geweldige dag! Vooral de cross was weer super mooi opgezet! Duidelijk ook wat er wel en niet gesprongen moest worden!
Anders dan wat we vooraf allemaal dachten was de bodum van het springen en de cross echt geweldig!
Ik heb in de cross geen slecht stukje kunnen vinden!Dressuur was indd erg zwaar maar indd stukken beter dan modder stampen!
Ik ben er volgend jaar ZEKER weer bij!!!!