Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
troi schreef:quarterH schreef:3. 7 x vallen is een typisch engels gezegde. bij western is het niet normaal dat je van je paard tieft.
Sjips, dacht ik na al die jaren dat ik eindelijk normaal was, maar nee..![]()
Mieter er gelukkig zelden af maar toch..
Er gaat deze week een volledig nieuw zadel uit Italië opgestuurd worden, dus niks reparatie oid direct nieuw
De fabrikant had dit zelf ook nog nooit meegemaakt, overduidelijk een constructiefout
*en bij wie valt dit weer voor...
*
VivaLaVida schreef:Paintless schreef:en chips.. daar gaat ook mijn fantasie dat ik een "goeie" ruiter ben na al mijn stuiterpartijen..
Bij paardrijden is het hele idee dat je erop zit, niet dat je ernaast ligt
Zal het toch ooit moeten doen
floosch schreef:Hallo!
Mag ik vragen of je nog meer foto's hebt van Perette volgens mij heeft ze namelijk een jaar bij mij gestaan, ik herken haar aan de foto's ze is dan alleen heel erg veranderd. Ze is toendertijd verkocht na Belgie.
maar... zoals het er naar uitziet kloppen de tekeningen perfect, alle 'puntjes' van de vlekken komen exact overeen.
Wij hebben ze gekocht van een belgisch koppel dat Perette een jaar geleden ofzoiets gekocht hebben vanuit NL en nu hebben wij ze dus
Iemand die nog niet vast zit in draf laat je toch al niet direkt in galop gaan ? Als je niet vast zit, ga je met je benen knellen en aan de teugels hangen en zal het niet lang duren of het paard sjeest er weer in paniek vandoor. Ik vind het een beetje erg vreemd allemaal. iana schreef:Ik ga mee met Sevke...vind galop nog veels te vroeg.
Is alleen maar goed om er zo slechte herinneringen aan over te houden en met schrik je paard weer op te kruipen.
Beter langzaam aan, stap voor stap...dan kan je rustig wennen en vertrouwen krijgen.
.