[WN] De papieren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:43

oke oke.. ik schop hem weer even omhoog. begin me toch vreselijk zorgen te maken. hoeft niet, weet ik wel, maar t is al zo..

t geld is vorige maand al betaald, de pas en de pin heb ik binnen, maar als ik kijk op de site.. is Lucy nog steeds niet van mij!!! hoe kan dit en waarom duurt het zo lang?

ik wou een mail sturen, maar als ik het via het formulier doe zitten er 'ongeldige tekens in mijn bericht' en ik kan nergens een email adres vinden. ik hoopte op een zgn "catch all adress" maar die is retour gekomen.

wie heeft voor mij het email adres van de AQHA in Amarillo? bellen durf ik niet :P

Barendshoeve

Re: De papieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 20:26

O joh dan zitten we in het zelfde bootje :P

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:30

Eén maand pas... dan zou ik me nog echt geen zorgen maken hoor, ik hoor wel verhalen van 3 tot 6 maanden.
heb je deze al geprobeerd: aqha@aqha.net

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:32

nee, maar ik weet al waar t euvel zit. er is een datum aangepast op het transfer-form
dat hebben ze naar de vorige eigenaar gestuurd, die moet nu weer iets op sturen en dan pas.. nou ja, volgend jaar dus pas, komt ze op mijn naam.

maar door mijn membership en pin kan ik het nu wel in de gaten houden :P

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:58

Hallo,

Excuses voor het binnen vallen, maar ik heb ook een vraagje over het desbetreffende onderwerp.
Ik moet lid worde nvan het AQHA, zodat de papieren op mijn naam kunnen gezet worden van mijn jaarlingertje.

Probleem is, ik wil me aanmelden als youth member .. en dan klik ik daar ook op.
En wat krijg ik dan; 'Deze pagina kan niet worden gevonden', dit is dus al de hele dag zo
en ook op mijn moeder haar laptop.
Dus ik vroeg aan mijn vriendin wat erbij haar gebeurde, en daar opende ie gewoon.

Wie o wie kan mij helpen, want zo kan ik mij natuurlijk neit aanmelden :o

Sorry als het hier niet mocht, dan maak ik elf wel een topic..

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 19:26

Kan aan de instellingen van jouw computer liggen (beveiliging oid).

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:06

eerst aanmelden als lid, daarna kan je een formulier downloaden om als youth... ooh wat zeg ik nu!! 8)7

als youth moet je je gewoon aan kunnen melden. staat dat niet op het transfer form? volgens mij wel. die vul je gewoon in, gebeurt het tegelijk.

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 09:18

kan ook tegelijk je geeft het op het inschrijfformulier gelijk aan je kunt kiezen alleen op naam of membership heb het ook gedaan gelijk bij inschrijving vermeld dat ik lid wilde worden van de AQHA . verder geen probleem heb de inschrijving laten doen via een persoon die regelmatig paarden op hun naam zetten en weten wat ze doen, heb ook geen credit kaart betaal degene dan contant gr sandy

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 11:19

Dan wacht ik gewoon op de persoon waarmee ik alles ga regelen. Zij is de fokster en alles moet nog aangevraagd worden, transfer form gaan we samen invullen, dus dan (volgens jullie) kan ik gelijk aan kruisen dat ik lid wil worden?
Komt dan wel goed :)

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 11:30

xDenies schreef:
Dan wacht ik gewoon op de persoon waarmee ik alles ga regelen. Zij is de fokster en alles moet nog aangevraagd worden, transfer form gaan we samen invullen, dus dan (volgens jullie) kan ik gelijk aan kruisen dat ik lid wil worden?
Komt dan wel goed :)

is verstandig besluit zij heeft het vaker gedaan en weet precies hoe het moet,en samen invullen,ze zou evt ook wel een creditkaart hebben vraag aan der of je haar contant kan betalen. veel plezier met je paard gr sandy

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 11:53

ik ben er achter waar de vertraging zit.. gaat allemaal goed komen. AQHA correspondeerd liever met de fokker dan met mij, aangezien ik betaald heb, en zij alleen maar paard verkocht heeft. maar ze gaat t regelen en volgend jaar zou ze op mijn naam moeten staan.. (ná de geboortegolf vrees ik :\ )

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 13:06

Oke, dat is wel apart. Maar wat nu ook er tussen zit zijn de kerstkaartenpost.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:35

oh ja, maar is dat niet vooral in nederland zo? ook al sturen ze zelf natuurlijk ook kaartjes.

we gaan t wel zien. ik heb het betaald en het kan alleen nog maar op mijn naam komen. ik moet gewoon wat meer geduld hebben. ik ben in ieder geval al wel member.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:56

Ik kreeg vandaag de papieren van mijn solid paint paardje binnen. Staat nu officieel op mijn naam. Papieren zijn ongeveer 7 weken geleden opgestuurd. Dus valt best mee. Mijn lidmaatschap moet ik nog binnen krijgen.
Nu vervolgens het paspoort aanvragen voor ons bodybuildertje.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:08

bij mij gaat t iets langer duren omdat ze een typefout zien als een verandering. (is het feitelijk ook, 2010 is veranderd in 2011, want 2010 was ze er nog niet.)
maar hierdoor duurt het langer, moest verkoper opnieuw datum van aankoop + mijn gegevens die kant op sturen.
dus ik wacht het nog even af. betaald is het wel.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 11:44

Bij de paints gaat het sneller dan bij de quarters. Ik heb op de originele papieren van mijn geregistreerde aqha veulen 6 maanden gewacht en toen bleken ze "verloren" te zijn gegaan. Ze hebben mij een nieuw opgestuurd, maar niet gratis, helaas.
Hij stond wel al een tijd geregistreerd op de site, dus ze hadden de aanvraag wel binnen gekregen.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:46

pfff net even gekeken, maar ze staat nog niet op mijn naam.

begint nu wel vervelend te worden.