Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), maar wel ontzettend leuk ja!
Met rijden uiteindelijk bleek dat de tonnen helemaal weggehaald waren (had ik ook al nagevraagd maar was later nog in discussie met iemand daarover, dus toen twijfelde ik weer)
Waaaacht, sorry ponnie, we moeten geel!
Braaf beest deed het ook nog.
Meestal geniet ik stilletjes ontzettend maar zit ik er wel op met een donderkop van hier tot Tokio
Daphaan schreef:Wie hebben er allemaal foto's gemaakt?
Puera schreef:Super om zulke leuke verslagen te lezen. Had gister allemaal andere drukte, dus ben niet wezen kijken. Hoop dat er volgend jaar weer een SGW wordt georganiseerd, dan gaan we voor de herkansing.
@organisatie (Dwyne?), blijven jullie de laatste zaterdag van augustus aanhouden als datum voor jullie cross?
Maar m'n vosje was voor het eerst in de cross en sprong alles waar ik op af reed, dus was super tevreden
Was ook foutloos in het springen.
Ga zsm uitzoeken of er nog ergens een cross is waar ze nog plek hebben in de B. 
Stoer crosspaard
QueenE schreef:Ik heb het er vandaag nog even over gehad met iemand van de organisatie..
En BB paarden hadden dus wel de gele nummers moeten springen
Sommige hindernisjury's hadden verkeerde aanwijzingen gehad van de parcoursbouwer..
Het heeft mij gelukkig geen weigeringen opgelevert dus dat scheelt dan weer

Nyckle schreef:Mijn foto's staan ook online! http://www.nyckle.nl/