Die JPK is ook in alle disciplines thuis. Altijd een genot om hem te zien rijden.
essiedepessie
Geplaatst: 25-08-11 06:23
CherokeeChum schreef:
Dusss?
Dus zonder michel had dit paardje niet bereikt wat het nu bereikt, en dus is het ook nogal dom om te zeggen dat JPK meer talent heeft in zijn pinken dan michel in zijn hele lijf.
Gezien het feit dat JPK die 74 proef er niet zelf heeft ingereden.
Ja JPK is een fijne ruiter, maar om michel nou af te kammen lijkt mij nogal onnodig, vooral in deze context.
Grischa Ludwig heeft Piney ook gereden/uitgebracht. Zowel Grischa als Michel hebben mooi werk verricht en JP zet dit voort met dit geweldige (lieve) paard. Mijn complimenten voor deze 3 ruiters
Commentaar van een leek: gatsamme, wat strak! En oogt ook nog eens erg vriendelijk. Super om te zien! Zeker de blije blik en oortjes van het paard Wat een topper
CoosjeGC
Geplaatst: 25-08-11 20:12
Wat jammer dat er altijd weer iets negatiefs wordt neergezet. Ik snap niet dat dat nodig is. Maar ja sommige mensen vinden het blijkbaar leuk om altijd commentaar te hebben. (Jaloers?). Ik vind dat jp het super heeft gedaan en veel mensen kunnen nog veel van hem leren vooral hoe hij met zijn paarden omgaat. Ik ben blij dat mijn paardje bij jp op de pine ranch staat.
niemand heeft iets negatiefs geschreven, iedereen is postief of JPK voor zover ik zie. Er wordt alleen aangehaald dat het paard hiervoor door andere ruiters is gereden, waarop iemand anders de andere ruiter even een veeg uit de pan geeft.
Ik vind dat er in reactie niet nodig was dat er wat van de credits van JPK afgesnoept werd. Ben er van overtuigd dat hij dit ook bereikt had op eigen kunnen. Ik ben geen fan van Michel. Ik ben van niemand fan die zo traint. Maar dat is een andere discussie. Wat ik erg prettig aan JPK vind is dat hij dat beslist niet zo doet. En dat is voor mij het verschil. Ik ben er niet op uit om iemand te kleineren,wel vind ik persoonlijk erg belangrijk dat er fair met paarden word omgegaan. In die context ook vind ik JPK de betere ruiter. Al zijn zijn palmares misschien minder indrukwekkend voor sommigen. Ik vind ook de weg er naar toe belangrijk.
CoosjeGC
Geplaatst: 26-08-11 06:07
[quote="CherokeeChum"]Ik vind dat er in reactie niet nodig was dat er wat van de credits van JPK afgesnoept werd. Ben er van overtuigd dat hij dit ook bereikt had op eigen kunnen. Ik ben geen fan van Michel. Ik ben van niemand fan die zo traint. Maar dat is een andere discussie. Wat ik erg prettig aan JPK vind is dat hij dat beslist niet zo doet. En dat is voor mij het verschil. Ik ben er niet op uit om iemand te kleineren,wel vind ik persoonlijk erg belangrijk dat er fair met paarden word omgegaan. In die context ook vind ik JPK de betere ruiter. Al zijn zijn palmares misschien minder indrukwekkend voor sommigen. Ik vind ook de weg er naar toe belangrijk.[/quote
Dat bedoel ik! Helemaal mee eens cherokeechum!!!!!!
er wordt door niemand van de credits van JPK afgesnoept. hij krijgt zeker de credits voor het goed showen, op niveau houden en narijden van dit paard! want laten we eerlijk zijn, je kan wel een 75 paard onder je kont hebben maar het narijden is echt niet makkelijk en doe je niet zomaar! alle respect daarvoor!!! en nogmaals, ook ik vind JP een goede ruiter. maar eerlijk is eerlijk, ere wie ere toekomt. dit paard is getraind door michel (en dus ook grischa lees ik hier) dus dan verdienen zij ook die credits! (aangezien het paard nog niet zo heeeel lang weg is bij michel).
zoals de eigenaresse zelf al zegt:
qoute: Zowel Grischa als Michel hebben mooi werk verricht en JP zet dit voort met dit geweldige (lieve) paard. Mijn complimenten voor deze 3 ruiters