[SGW] oefencross Diepenheim

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

greefje1

Re: oefencross Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 15:04

is wel heel leuk ekeif96 :)

funny8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 15:09

ik zal er zondag ochtend ook zijn, om mijn handen ff uit de mouwen te steken voor de club, dus zonder paard! :D

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 15:10

haha yvonne, ook handig :)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 20:47

S
funny8 schreef:
ik zal er zondag ochtend ook zijn, om mijn handen ff uit de mouwen te steken voor de club, dus zonder paard! :D

Samen met mij en molleke!!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 21:00

Ik ga morgenochtend ook meedoen samen met een vriendin, ben heel erg benieuwd.

Pieder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 08:14

Hoi,

Ik ben van plan om in september te komen. Kan iemand mij vertellen of er ook hindernissen in het open veld tussen staan?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 08:17

Als je op bokt zoekt na foto's oefencross Diepenheim, krijg je een beetje een idee wat er allemaal staat!!!!

funny8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 08:38

BV gezellie *\o/*

Pieder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 11:23

Thanks, ik word op mijn wenken bediend zie ik :D
Ziet er super uit!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 12:34

Ik ben niet geweest, kreeg mn paard niet in de trailer :')
heb wel gekeken!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:16

Oh ik kom morgen al ipv 4 september.. B-)

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:41

Sophie jammer dat je je paard niet in de trailer kreeg.

Ik ben ook weer terug :) was er rond kwart over 12 volgens mij :)
Was toen wij gingen opzadelen lekker rustig dus konden alle tijd nemen :D

Heb alles gesprongen ook de hoge picknicktafel :D Hier had ik wel eerst 2 stops op maar daarna sprong ze er 2x overheen :) Erg tevreden dus!
De eerste sprongen gaan alleen altijd wel heel weifelend.. Ze komt echt enorm terug om te kijken wat er allemaal gebeurd dus dat moet echt veranderen ;) Maar toch ondanks de afsprong en de picknicktafel alles foutloos gesprongen :)
Bij de afsprong (lage) heb ik erg lang staan knoeien, die wilde ze absoluut niet! Ik kreeg er geen voorwaartse beweging in. Ook niet met wat flinke tikken met de zweep :? Uiteindelijk maar wat andere sprongen genomen en het daarna nogmaals geprobeerd via het walletje en de afsprong achter een ander aan en toen ging ze wel :) Ook nog een x alleen gedaan dus dat is gelukkig ook nog gelukt :D

Hoe ging het bij de rest? :)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:56

Nou ik ben ook weer terug. 1e rondje ging niet fijn, hij ging steeds vol op de rem en was ook niet door te drukken, tot aan 4 zo'n beetje 3 weigeringen. Vanaf de punt sprong die wel alles, maar wel veel op groot. Water ging fijn, en afsprong keek die niet eens naar. Daarna nog een keer hindernis 2 gedaan ging die op groot en besloot op het eind toch te gaan staan, dus ben eraf gevallen en heb wss de bodyprotector in mn buik gekregen. Even rustig gedaan, opgestapt en door de water bak gegaan en toen weer opnieuw begonnen. Nou toen begon die eindelijk fijn mee te werken. Had superfijne afstanden, liep mooi door en weigerde niet meer. Toen toch nog maar even de hoge afsprong geprobeerd want die wilde vorige keer echt niet (keer daarvoor weer wel dus wilde het gewoon graag nog even doen). Had ik 1 stop, 2e keer iets brutaler aangereden en toen ging die zo door dus al met al wel tevreden!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 16:35

Hm morgen kan ook al niet, onze trailer is weg voor onderhoud. :')
Dan wordt het 3 september in mijn eentje. _O-

Jammer van het begin Rianne, gelukkig dat het later wel goed ging!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 18:05

Ik ben vanmorgen alsnog geweest, gisteravond was het paard nl lichtelijk koliekerig :\ Maar vannacht (ben uit bed gegaan) en vanmorgen was ze gewoon goed fit, dus toch maar gegaan.
Ze pakte erg braaf aan, sprongen waren eigenlijk geen probleem. Alleen naar H13 schrok ze zo van 14 dat ze zo stil stond :+ Water ging ze wonderbaarlijk genoeg zo in, ook de afsprong. Dat geeft hoop!! En ze was iig heel goed fit, want ze was moelijk te remmen :))

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 21:21

jammer danielle dat je morgen niet kan!
dan maar wachten tot 3 september ;)

rowo wat rot dat ze lichtelijk koliek had, gelukkig viel het later mee :j koliek is erg vervelend :n
fijn dat ze zo het water in ging! heb jij de picknicktafel ook nog gedaan? ik dacht ik trek een keer de stoute schoenen aan en probeer het :+ het blijft natuurlijk een oefening haha!
ik redde het overigens niet om zo vroeg te komen, waren er nog veel rond jou tijd?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 22:25

Dit weekend komt niet zo uit, volgende keer misschien voor mij.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 08:12

Ik was later Lotte. Richtingaanwijzer van de trailer was kapot, dus kon ik pas om 10 uur weg ipv 9 uur. Jeroen zei dat er tussen 9 en 10 één iemand was geweest. Toen ik kwam was het druk :+ Zul je altijd zien.

Nee picknicktafel heb ik niet gedaan. Had ik wel willen doen achteraf nog, maar totaal niet meer aan gedacht. Was te druk met het water.

Overigens vond ik het niet erg fijn dat terwijl ik nog bezig was met mijn 5 minuten, de volgende al begonnen aan de hindernissen :\ Ik dacht dat je gewoon ff 5 minuutjes het terrein voor jezelf had, maar dat is dus niet zo. Nu moest ik alsnog rekening houden met anderen.