Donderdag de 1e keer getraind, ging zo goed van B naar Z in anderhalf uur, haha.
Ze pakte het zo goed aan dat we haar toch maar in de 80 inschreven en niet zonder succes
Vanuit het starthok maar meteen goed tempo gepakt, sinds ze een beetje een gezelschapsdier is...
Ze pakte toch wel zo goed aan, fijn basistempo en goed te sturen, oftewel alles zonder problemen ofja, de bomen waar we tussendoor moesten waren toch wel érrug moeilijk
Uiteindelijk een foutloze cross gereden en een 3e prijs met 7.2 als eindpunt voor stijl, bij beide jury's een 8 voor houding en balans
Als iemand foto's heeft van nummer 78...

volgend jaar doe ik ook mee!

Maar daarna op de strodubbel wist hij niet waar hij naartoe moest, kreeg hem wel over de eerste maar daarna schoot hij weg naar rechts en kon ik hem niet bijhouden
Dus toen stuiterde ik hard op de grond. Maar goed. Toen hij weer terug was ben ik weer opgestapt, heb gewacht op de ruiter na me, en heb toen rustig het alternatief vh stro gesprongen. Gaat hij me er daarna vandoor naar de trailer
, daar was hij natuurlijk al net geweest
Dus ff stil gezet en toen weer rustig verder gereden. Daarna ging t gelukkig wel beter en op t water kreeg ik hem fijn terug dus daar ging hij zo door. Ik weet dat hij nog veel beter moet gaan luisteren, maar dat was echt stout
Maar goed, daar is een oefencross voor. Dat kun je anders toch niet zo oefenen. Ben blij dat ik meegereden heb.