[SGW] Oefencross Helden Panningen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 19:24

Ik ben er vandaag ook geweest met Fleur de Lys, onze 6-jarige Belg.

Donderdag de 1e keer getraind, ging zo goed van B naar Z in anderhalf uur, haha.
Ze pakte het zo goed aan dat we haar toch maar in de 80 inschreven en niet zonder succes :D

Vanuit het starthok maar meteen goed tempo gepakt, sinds ze een beetje een gezelschapsdier is...
Ze pakte toch wel zo goed aan, fijn basistempo en goed te sturen, oftewel alles zonder problemen ofja, de bomen waar we tussendoor moesten waren toch wel érrug moeilijk :+
Uiteindelijk een foutloze cross gereden en een 3e prijs met 7.2 als eindpunt voor stijl, bij beide jury's een 8 voor houding en balans *\o/*

Als iemand foto's heeft van nummer 78... :o

Firebug

Re: Oefencross Helden Panningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 20:33

nu ben ik helemaal vergeten te gaan kijken :oo

wel fijn dat het bij jullie allemaal zo goed is gegaan :) volgend jaar doe ik ook mee!

zigoteau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:11

Foto's van Helden Panningen
10-07-2011
Oefencross.
pb even je nr. en de kleur van je tenue, dan kijk ik of je erbij zit

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:54

Wij zijn met een groepje Connemara's naar Helden geweest en hebben een erg leuke dag gehad!
Er stond een leuk parcours, het was allemaal super geregeld. Erg leuk.

@ Barbie-Blue: kijk maar even bij mijn foto's :D . Ik zet het linkje even in het fototopic.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 22:11

Lelieaardje: Fototopic? Hadden jullie ook een schimmel hengstje bij? Was gave pony :P

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 22:27

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 23:02

zaten erg leuke connemara's bij al hadden sommigen weinig/geen crosservaring :+

ik was trouwens ook vantevoren schrijfster bij de start :)

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 07:36

Super mooie fotos lelieaardje :D

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 08:27

Zoef haar eerste crosje!!

Afbeelding
Afbeelding

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 12:21

Flowers eerste cross <3

Afbeelding
Afbeelding

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 14:13

Sabine, nieuwe outfit? En nieuw paard, yeah, ze is erg leuk!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 22:21

Ik ga ook eindelijk maar weer eens meekletsen :D

Leuk paard Sabine!! :j

Het is weer allemaal gelukt en we hebben gelukkig echt alleen maar positieve dingen gehoord +:)+ We hadden wat meer echte hindernissen dan vorig jaar en ik was zelf heel positief verrast door de cross. De strobalen hebben we op het laatst wel nog met alternatief gedaan omdat deze wel erg pittig stond voor de B. Verder waren er ook veel inschrijvingen, dat stimuleert natuurlijk ook als organisatie :j Gelukkig hebben we weer genoeg mensen bereid gevonden om te helpen en ons eigen team is ook weer wat uitgebreid. Daar moet alles toch op draaien.

Ik heb zelf ook meegereden met een nieuw paard, heb een paar crosstrainingen met hem gereden (is al 10, loopt B drs, L spr en heeft al eens Ysstelsteyn en Castenray gelopen een paar jaar geleden maar laatste 2 jaar niet veel meer gedaan) en dat ging op de eerste keer na eigenlijk heel lekker. Gisteren leek me een perfecte oefening dus daarom deed ik ook mee gezien hij best snel en stout kan zijn en ik dus niet helemaal wist wat ik kon verwachten. Nou, dat heb ik geweten :+. Op hindernis 1 was ie al lastig, rest in dat bosje ging aardig, wijnvaten trok hij wel hard naar de lage kant en kreeg ik hem net over zijn eigen stuk ~~}> Maar daarna op de strodubbel wist hij niet waar hij naartoe moest, kreeg hem wel over de eerste maar daarna schoot hij weg naar rechts en kon ik hem niet bijhouden ^) Dus toen stuiterde ik hard op de grond. Maar goed. Toen hij weer terug was ben ik weer opgestapt, heb gewacht op de ruiter na me, en heb toen rustig het alternatief vh stro gesprongen. Gaat hij me er daarna vandoor naar de trailer >;) , daar was hij natuurlijk al net geweest :roll: Dus ff stil gezet en toen weer rustig verder gereden. Daarna ging t gelukkig wel beter en op t water kreeg ik hem fijn terug dus daar ging hij zo door. Ik weet dat hij nog veel beter moet gaan luisteren, maar dat was echt stout _-:( Maar goed, daar is een oefencross voor. Dat kun je anders toch niet zo oefenen. Ben blij dat ik meegereden heb.

Leuke foto's Leilaardje! Ik ben ah einde nr. 85 :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 23:05

Ik herkende je verhaal al :D . Heb nog een mooie foto waar je je achter de hindernis verstopt :P .

Ik had helemaal niet gezien dat hij er naar die sprong over de berken vandoor ging. Hi had natuurlijk de smaak te pakken. Apekop ~~}> .

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 07:29

Ik had je al herkend op de foto's van Leliaardje, Suus. Wel een leuk paard om te zien. Ga je 'm vaker crossen/uitbrengen?

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 08:07

Zag er allemaal netjes uit Suus!!
Sabine heel leuk paard.
Dochter van collega heeft voor de 1e keer mee gedaan. Gelijk foutloos. Dus pas een begin.
Yvon ging ook heel goed alleen was ie even stout voor de berg en draaide zich om.. Wel een 2e plaats...

Hulene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:19

@Suus: hopelijk heb je nu voldoende mensen bij elkaar om een echte cross te organiseren, dan doe ik zeker mee! Vond het erg jammer dat het een oefencross was geworden. Was wel erg mooi heb ik gehoord.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 13:26

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 18:11

Jaaaaaaaaa: zou leuk zijn als het een officiele cross zou worden!! Ik ben voor :D .

@Barbie-Blue: leuke foto's hoor! Ik heb een tijdje naast hem staan te fotograferen, maar die van hem zijn zeker zo leuk! 8-)

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:57

_Sim_ schreef:
Ik had je al herkend op de foto's van Leliaardje, Suus. Wel een leuk paard om te zien. Ga je 'm vaker crossen/uitbrengen?

Thanks :D Het is ook een leuk paardje, al mocht ie best wat meer maat hebben. Yep, ik ga hem vaker starten :j Als mijn achterwerk t toestaat ga ik komende zondag de oefencross in Heusden in België rijden :+ en daarna hoop ik dat ie klaar is om de Bo in Genk te lopen. In Brugge ga ik Ungaro (als er geen gekke dingen meer gebeuren :roll: ) ook weer voor het eerst starten! Spannend := :):)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:00

Goed nieuws van Ungaro! Leuk! Ben ook in Brugge, dus zie je daar wel.
Wat is er met je achterwerk?!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:05

*Oeps, was per ongeluk een PB'tje geworden*

Ah gezellig!! Kunnen we weer eens lekker bijkletsen Ik ga in Brugge Ungaro en Udo starten (shop gaat dus niet mee ) dus heb alle tijd om van de wedstrijd te genieten Ja, klinkt nog een beetje onwerkelijk dat ik Ungaro eindelijk weer kan starten dus ben benieuwd

Kreeg zondag na mijn val nogal last van mijn stuitje.... Heb dinsdag en gisteren weer voorzichtig op Ungaro gereden, maar t zit nog niet helemaal lekker. Ga vandaag kijken hoe ik op Udo zit, die is namelijk nogal bewegelijk door z'n lijf

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:08

Heb je pb al beantwoord.