Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HumbleTalent schreef:Echt wel! Tante Sjaan en tante Alie, wie kent ze niet, geven mij les. Ze hebben alle DVD's van Vern dus ze weten heus wel wat ze doen hoor!Ik vraag me eigenlijk bijzonder af of jij wel les hebt?!!!

skippy1 schreef:Ja, dat is wel de bedoeling. Wat is OLB? Oude Lekke Banden ofzo? En GKS? Gebroken Krakend Stuur waarschijnlijk?Wil je eigenlijk ook met m fokken PK? Dan zou ik m wel eerst op de foto zetten hoor! Al getest op OLB? En GKS?
Ik zou me nog wel even verdiepen in de erfelijke aandoeningen als ik t zo lees.
Pannenkoek schreef:Uiteraard ben ik een grote fan van al die vele trainers die van alles nadoen wat er in de States gebeurd..........dus mijn fiets is ook op anderhalf jarige leeftijd ingereden en op 2 jarige leeftijd behoorlijk afgeragd. Na de fiets een tijdje opgebonden te hebben in de fietsenstalling (zonder olie) is hij toch gaan flippen, zo erg zelfs dat ik er nu even niet meer op één hand op kan rijden. Beter is dat hij gebroken wordt maar dat is weer niet goed voor frame......... Uiteraard is dit alles niet mijn schuld want ik heb precies gedaan wat er op de illegale kopie van de trainings DVD stond!
PK
[RT-P] Problemen met Baaisikkel