Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Volgens mij zijn de varianten van rood genetisch hetzelfde en de varianten van roan niet
sevke schreef:Wran, Prab, NRHA, VLP ...Allemaal verenigingen in Belgie en Nederland waar je geen stamboekpapieren hoeft te hebben.
Hoe oud is dat veulen ? Hoe ouder het is, hoe duurder het is om de papieren aan te vragen bij de APHA.

volgens mij kunnen de mensen van de dphc je ook verder helpen. spicegirl schreef:in het eerste heb je gelijk. maar in het 2e is het basiskleur + roan.dan moet zwart roan er ook bij staan, en alle basiskleuren +verdunningen.
, dat heet nl blue-roan, red-roan is de vos-variant, maar de bay-vorm kkomt dus nog niet voor op de kaart.
Ik moet t geld zo ie zo lenen bij mn ouders(A) quarterH schreef:jezus dus ze vroeger meer dan 4000 voor dit ding, als jaarling met slechte vader, onbekende moeder (qua prestaties) en heeeeeeel veeeeel wit (niet gewild) en zonder papier?????
de helft zou nog te duur zijn! goed dat je bent afgehaakt. voor dat geld krijg je vele betere
!! hahaha! nog minder dan de helft:P
) Is gechipt en komt met correcte APHA papieren en Equipass. Goed opgevoed, geeft zijn voeten enz enz. Loopt gewoon in een gemengde kudde, geen hengstenmanieren.
)